// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

تاریخ انتشار Birthdays، بازی جدید خالق Harvest Moon اعلام شد

آرک سیستم ورکس با ارسال بیانیه‌ای به سایت‌های خبری رسما در کنار اعلام تاریخ انتشار بازی Birthdays در کشور ژاپن از انتشار این بازی در کشور‌های غربی خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیوی آرک سیستم ورکس (Arc System Work) با انتشار بیانیه‌ای رسما تاریخ انتشار Birthdays، بازی انحصاری آینده کنسول پلی‌استیشن 4 را ۱۹ ژانویه ۲۰۱۷ (۳۰ دی ۱۳۹۵) در کشور ژاپن اعلام کرد. این استودیوی ژاپنی همچنین در اعلامی دیگر تایید کرده است که ان‌آی‌سی امریکا (NIS America) وظیفه انتشار نسخه‌ی انگلیسی Birthdays را در آمریکای شمالی و اروپا برعهده گرفته است.

متاسفانه در بیانیه منتشر شده اشاره‌ای به تاریخ عرضه نسخه غربی بازی نشده، با این حال، انتظار می‌رود که در آینده ان‌آی‌سی امریکا، ناشر غربی بازی تاریخ عرضه Birthdays را رسما رونمایی کند.

Birthdays زائده ذهن خلاق یاسوهیرو وادا، خالق نامدار اولین نسخه Harvest Moon است. بازیکنان در Birthdays قادر هستند تا با استفاده از عناصر مختلف محیط‌های مختلفی را بر اساس علاقه خود شامل موجودات و گیاهان بسیاری ایجاد کنند. فرآیند تولد و تکامل موجود از دایناسور‌ها آغاز و تا آمدن انسان‌ها ادامه پیدا می‌کند.

در کنار وب‌سایت تبلیغاتی بازی، اکنون ویدیویی کوتاه از برخی ویژگی‌های بازی منتشر شده است که می‌تواند از پایین تماشا و دانلود کنید:

|


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده