نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

ستاره ۲۰ ساله بیسبال حین بازی کردن Pokemon Go به ضرب گلوله کشته شد

مرد جوانی به نام کلوین رایلی حین بازی کردن Pokemon Go در یکی از نقاط گردشگری شهر سان فرانسیسکو هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده است. با زومجی همراه باشید.

بازی پرطرفدار پوکمون گو در مدت کوتاهی که از عرضه‌اش می‌گذرد حواشی زیادی داشته؛ به‌طوری که در میان خبرهای جالب، عجیب و شیرین آن، گاهی با موارد تلخ و ناگواری هم روبه‌رو می‌شویم. اخیراً باخبر شده‌ایم که یکی از بازیکنان Pokemon Go، در حالی که بنا به شنیده‌ها سرگرم پرداختن به این بازی بوده، بر اثر تیراندازی فرد یا افراد ناشناس جان سپرده است.

کلوین رایلی (Calvin Riley)، جوان ۲۰ ساله‌ی اهل سان ماتیو، شنبه شب در پارک آبی سان فرانسیسکو، در نزدیکی میدان جیراردلی (Ghirardelli)، از ناحیه‌ی قفسه‌ی سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت. به‌گفته‌ی مامورین پلیس، وضعیت رایلی آن‌چنان وخیم بوده که کمک‌های اولیه نتوانسته به او کمکی کند و وی در نهایت بر اثر شدت جراحت درگذشته است.

تحقیقات، جهت شناسایی عامل یا عاملین مرگ رایلی و پی بردن به انگیزه‌ی آن‌ها، از روز یک‌شنبه آغاز شده است. در این میان، خانواده‌ی مقتول صفحه‌ای را در وب‌سایت کمک‌های مردمی GoFundMe راه‌اندازی کرده‌اند تا بتوانند مراسم خاک‌سپاری آبرومندانه‌ای را برای رایلی برگزار کنند. تاکنون نزدیک به ۵۵ هزار دلار از سوی مخاطبان این صفحه جمع‌آوری شده است.

کلوین رایلی (Calvin Riley)، بازیکن متوفی پوکمون گو (Pokemon Go)

خانواده‌ی رایلی مدتی است که از ایالت ماساچوست به خلیج سانفرانسیسکو نقل مکان کرده‌اند. رایلی در دوران دبیرستان به‌عنوان ستاره‌ی تیم بیسبال شناخته می‌شد و قصد داشت تا در کالج سن خواکین، واقع در استوکتون کالیفرنیا، هم به این رشته‌ی ورزشی ادامه دهد. مربی بیسبال وی پس از اطلاع پیدا کردن از درگذشتن او گفت که رایلی در زمان نادرست، در مکان نادرست بوده و درواقع همین بخت بد موجب مرگ او شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده