// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

بروزرسانی Pokemon Go با یک هشدار امنیتی منتشر شد

نیانتیک لبز امروز بروزرسانی جدیدی را برای بازی فوق‌العاده محبوب Pokemon Go منتشر کرده است. در این بروزرسانی تغییراتی در رابطه با مشکلات دقت هدفگیری، مدال‌ها و تغییر نام دیده می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نیانتیک لبز، بروزرسانی جدیدی را شامل تغییرات مختلف برای Pokemon Go عرضه کرده که در کنار تغییرات دیگر، یکی از مهمترین نکات بروزرسانی جدید افزودن هشدار عدم بازی در حین رانندگی است. انجام هر کاری از جمله بازی ویدیویی در حین رانندگی بدون شک با خطرات بسیاری همراه است.

علاوه بر پیام «بالاتر از یک سرعت معین بازی نکنید»، رفع برخی از باگ‌های بازی و قابلیت تغییر نام مستعار نیز به بازی اضافه شده است. علی‌رغم ذکر حذف شدن قابلیت «Nearby» در یادداشت نیانتیک، این استودیو ویژگی جدید Sightings را جایگزین قابلیت Nearby کرده است.

ویژگی‌های بروزرسانی ۸ اوت (۱۸ مرداد) پوکمون گو به شرح زیر است:

  • افزودن پیام هشدار مبنی بر اینکه آموزش‌دهنده‌ها نباید بالاتر از یک سرعت معینی اقدام به بازی کنند. بازیکنان برای ادامه بازی باید تائید کنند که حین رانندگی بازی نمی‌کنند.
  • بهبود در هدفگیری برای پرتاب توپ
  • رفع یک باگ که از ارائه پاداش ایکس‌پی برای پرتاب دقیق توپ‌ها به صورت Great ،Nice و Exellent جلوگیری می‌کرد.
  • رفع ایراد نمایش اشتباه مدال دستاوردها
  • ارائه قابلیت تغییر نام مستعار (Nickname) آموزش‌دهنده تنها برای یک بار. لطفا نام مستعار جدید را با دقت انتخاب کنید.
  • رفع مشکل حالت Battery Saver در iOS و فعال کردن دوباره این ویژگی
  • افزودن تصویر رهبر تیم‌ها شامل کاندلا، بلانچ و اسپارک که مدتی قبل رونمایی شده بود.
  • ما در حال آزمایش برخی از ویژگی‌های متنوع برای «Nearby Pokémon» با برخی از کاربران هستیم. در جریان این آزمایش‌ها شاید برخی از تغییرات را در رابط کاربری پوکمون‌‌های اطراف مشاهده کنید.
  • تغییرات کوچک در نوشته‌ها

در خبری دیگر از پوکمون گو، بازیکنان دیگر قادر به گرفتن پوکمون در برخی از موزه‌ها نظیر موزه یادبود بمب اتمی هیروشیما نخواهند بود. علاوه بر این، با توجه به ادعای یک گزارش، بازی رایگان پوکمون گو توانسته از طریق خریدهای‌ کوچک درون برنامه‌ای مبلغی معادل ۲۰۰ میلیون دلار را برای سازندگان به ارمغان بیاورد. در ایران نیز، کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه اخیرا و تنها با ارائه توضیحاتی کوتاه بازی Pokemon Go را فیلتر کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده