// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

تماشا کنید: ویدیوی گیم پلی Gears of War 4 با حضور مارکوس فینیکس مسن و دشمنان جدید

در ویدیوی جدید از گیم پلی بازی Gears of War 4، ساخته مایکروسافت و استودیوی کوالیشن (The Coalition) در کنار دشمنان جدید شاهد اولین تصاویر از حضور مارکوس فینیکس پا به سن گذاشته در روند بازی هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ویدیوی ۹ دقیقه‌ای از بازی Gears of War 4 منتشر شده است که در آن شاهد اولین نمایش از جدیدترین دشمنان بازی با نام «Deebees» هستیم. دشمنانی با قابلیت انفجار در هنگام مرگ که احتمالا حسابی عرق بازیکنان را در خواهند آورد. علاوه بر این، گیم‌پلی بازی شامل حضور مارکوس فینیکس پا به سن گذاشته می‌شود که در جای جای ویدیو دستوراتی را به سایر افراد تیم از جمله جی‌دی فینیکس، شخصیت اصلی Gears of War 4 و پسر مارکوس می‌دهد.

متفاوت با لوکاس‌ها، دشمنان جدید که به ظاهر از زره COG ستفاده می‌کنند، کمی غیر قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسند. این دشمنان که Deebees نامگذاری شده‌اند در کنار استفاده از سلاح‌های قدرتمند، دارای صدایی روباتیک و سایبورگ هستند.

ویدیوی گیم پلی بازی همچنین شامل برخی سلاح‌های جدید و قدرتمند از جمله یک مسلسل دستی (Sub-Machine Gun)، یک شاتگان اتوماتیک، یک سلاح الکترومغناطیسی (Railgun) و برخی سلاح‌های دیگر می‌شود که اطلاعاتی از برخی از این سلاح‌ها در گذشته منتشر شده بود. اگر علاقمند به تجربه بازی‌ها در لحظه هستید شاید این ویدیو کمی از بعد گیم‌پلی دشمنان جدید حاوی اسپویل باشد.

علی‌رغم آنکه در ویدیو پایین تنها بازی با جی‌دی فینیکس به نمایش درآمده، طبق اعلام وب‌سایت پالیگان، با توجه به صحبت ناشر بازی با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی، شخصیت مارکوس در حالت چند نفره کمپین و Horde Mode قابل انتخاب و بازی خواهد بود. شما همچنین می‌توانید ویدیویی زیبا از گیم‌پلی نقشه Forge را در زومجی تماشا و دانلود کنید.

Gears of War 4 برای انتشار در روز ۱۱ اکتبر ۲۰۱۶ (۲۰ مهر ۱۳۹۵) در قالب برنامه Play Anywhere برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های ویندوز 10 برنامه‌ریزی شده است.

| |


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده