نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

استیون امل خبر از کراس‌آور بزرگ بین ۴ سریال ابرقهرمانی شبکه The CW داد

استیون امل، بازیگر نقش الیور کوئین / کماندار سبز در سریال کماندار (Arrow)، با انتشار تصویری وعده چهار شب شگفت‌انگیز بین سریال‌های ابرقهرمانی شبکه The CW داد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در دسامبر امسال (آذر/دی)، در چهار شب متوالی می‌توانیم منتظر کراس‌آوری حماسی بین ابرقهرمان‌های شبکه The CW با حضور شخصیت‌هایی چون کماندار سبز، فلش، سوپرگرل و شخصیت‌های سریال افسانه‌های فردا (Legends of Tomorrow) برای مقابله با تهدیدی ناشناخته باشیم. با وجود اینکه فیلمبرداری این ۴ قسمت احتمالی کمی زود به نظر می‌رسد، اما تصویری از پشت صحنه آن منتشر شده است که به نظر می‌رسد تیم تولید در حال گرفتن تصاویر تبلیغاتی پیش از معرفی رسمی آن است. استیون امل با انتشار توییتی این تصویر را منتشر کرده که البته اطلاعات زیادی را به جز حضور چند قهرمان در این تصویر نمی‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

ARROW/THE FLASH/LEGENDS OF TOMORROW/SUPERGIRL Crossover

در تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، امل عکسی از پاهای برخی از این ابرقهرمان‌ها را که با کفش معروف آن‌ها قابل تشخیص هستند منتشر کرده است. در این تصویر شخصیت‌هایی چون الیور کوئین، فلش با بازی گرانت گاستین، سوپرگرل با بازی ملیسا بنویست، قناری سفید با بازی کیتی لاتز و اتم با بازی برندان روث را می‌توان مشاهده کرد. در هفته‌های آینده می‌توان انتظار داشت اطلاعات بیشتری از این کراس‌آور از جمله انتشار تصاویر، تریلر، شخصیت شرور و تاریخ پخش توسط شبکه The CW منتشر شود. طرفداران این سریال‌ها می‌توانند انتظار ۴ شب شگفت‌انگیز و سرگرم‌کننده را داشته باشند.

پخش فصل سوم سریال فلش (The Flash) از تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر)، پخش فصل پنجم سریال Arrow از تاریخ ۵ اکتبر (۱۴ مهر)، پخش فصل دوم سریال سوپرگرل (Supergirl) از تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) و پخش فصل دوم سریال Legends of Tomorrow از تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) از شبکه The CW آغاز خواهد شد. هفته گذشته، اولین  تصویر رسمی از فصل دوم سریال Supergirl منتشر شد که در این تصویر سوپرمن را برای اولین بار در کنار دختر عموییش می‌بینیم.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده