// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

بررسی ویدیویی بازی Street Fighter V

بازی Street Fighter V با یک سری تغییرات در تلاش مخاطبین جدیدی را جذب خود کند. ولی افسوس که ضعف‌های زیاد این بازی در بخش داستان و شخصیت پردازی مانع از موفقیت کامل این نسخه شده است. با زومجی و بررسی ویدیویی Street Fighter V همراه باشید.

یکی از بازی‌هایی سال جاری میلادی که خیلی از مخاطبین صنعت گیم شدیدا تشنه عرضه شدن آن بودند، بازی Street Fighter V بود. همگی انتظار داشتیم این نسخه نیز همانند نسخه‌های قبلی خود، بتواند موفقیت بالایی در زمینه بازی‌های مبارزه‌ای کسب کند ولی افسوس که با عرضه این بازی همه انتظارات‌امان نقش بر آب شد. البته هرچقدر به عرضه بازی نزدیک‌تر می‌شدیم، موج‌های منفی و حواشی حول این بازی بیشتر می‌شد. شاید بتوان مهم‌ترین آن را ناقص بودن بازی دانست. اینکه اعلام شد بخش اصلی داستان چند ماه پس از عرضه رسمی طی یک بروزرسانی منتشر خواهد شد. با این حال قیمت بازی هنوز ۶۰ دلار بود و نسبت به محتویاتی که پس از عرضه در اختیار مخاطبین قرار داده شد واقعا مبلغ زیادی بود. حتی اگر بخش اصلی داستان را هم در نظر بگیریم که نهایت شما را ۳-۴ ساعت سرگرم کند، این قیمت برای این بازی غیر قابل قبول است.

شاید کپکام، استودیو سازنده بازی، اگر بیشتر بر روی این بازی تمرکز می‌کرد و کمی برای طرفداران ارزش قائل می‌شد، این مشکلات بوجود نمی‌آمدند. برای اینکه با مشکلات و نقاط قوت بازی Street Fighter V آشنا شوید، ویدیو بررسی این بازی را تماشا کنید.

|


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده