نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

مسدود شدن اکانت توییچ در صورت استریم کردن No Man's Sky پیش از عرضه رسمی

وب‌سایت استریم توییچ، حساب کسانی را که بازی No Man's Sky را پیش از عرضه رسمی استریم کنند، به مدت یک روز مسدود می‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید. 

مدت زمان زیادی تا عرضه بازی مورد انتظار No Man's Sky، ساخته هلو گیمز، باقی نمانده است. چندی پیش این بازی پیش از موعد انتشار در دسترس تعدادی از افراد قرار گرفت و حال وب‌سایت استریم Twitch، حساب کسانی را که این بازی را پیش از موعد برروی این وب‌سایت استریم کرده‌اند، به مدت یک روز مسدود کرده است.

بازی قرار است که در تاریخ ۹ آگوست (۱۹ مرداد) عرضه شود و سونی تمام ویدیوهای گیم‌پلی این بازی را از روی اینترنت و توییچ برداشته است و این وب‌سایت نیز حساب کاربران خاطی را به مدت یک روز مسدود کرده است. توییچ این خبر را با ارسال ایمیل‌هایی به کاربران به اطلاع آنها رساند. در متن این ایمیل چنین آمده است:

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی آمریکا درخواست کرده محتوایی را که شما استریم کرده‌اید و برروی توییچ آرشیو شده است، از روی این وب‌سایت برداشته شود زیرا از قانون کپی‌رایت پیروی نمی‌کند.

سونی اعلام کرده است که صاحب امتیاز محتوایی است که شما برروی توییچ استریم کرده‌اید و شما این اجازه را از طرف آنها نداشتید. به همین علت ما آرشیو‌های خود را پاک کرده‌ایم و این محتوا را از حساب شما نیز برداشته‌ایم و شما را به مدت ۲۴ ساعت از استریم کردن منع کردیم.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیش از عرضه رسمی بازی به آن دسترسی پیدا کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که تا زمان عرضه رسمی آن، برروی شبکه‌های اجتماعی محتوایی از بازی منتشر نکنید زیرا هم سونی به عنوان ناشر و هم Hello Games به عنوان سازنده، از هر تلاشی برای عدم لو رفتن داستان دریغ نمی‌کنند. 

چندی پیش نیز هلو گیمز اعلام کرده بود که برای اینکه تمام طرفداران تجربه یکسانی از بازی داشته باشند، سرورهای بازی را پیش از عرضه ریست خواهد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده