نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

کنسول NES Classic Edition از حالات مختلف نمایش تصویر پشتیبانی می کند

کنسول NES Classic Edition چندی دیگر عرضه می‌شود و حال مشخص شده که این کنسول از حالات مختلف نمایش تصویر پشتیبانی می‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مدتی پیش بود که کمپانی نینتندو از کنسول NES Classic Edition رونمایی کرد. این کنسول شامل ۳۰ بازی قدیمی و کلاسیک کنسول محبوب Nintendo Entertainment System است که قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۱ آبان) در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. 

چندی پیش جولی گگنون، مدیر ارتباطات نینتندو کانادا، مصاحبه‌ای با یک شبکه رادیویی انجام داد و در آن اعلام کرد که این کنسول جدید از حالات مختلف نمایش تصویر پشتیبانی می‌کند. وی در این‌باره گفت:

نکته جالب درباره کنسول NES Classic Edition است که شما می‌توانید از طریق کابل HDMI آن را به تلویزیون وصل کنید اما این قابلیت را خواهید داشت که از بین حالات مختلف نمایش تصویر، یکی را انتخاب کنید. شما می‌توانید برای اینکه هر چه بیشتر حس نوستالژی خود را برانگیزید، در حالت تلویزیو‌ن‌های قدیمی (تلویزیون‌های CRT) با این کنسول بازی کنید. حالت دیگری وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد با رزولوشن بالا و با نسبت تصویر ۴ به ۳ بازی‌ها را تجربه کنید. همچنین حالت سومی نیز وجود دارد که هر کدام از پیکسل‌ها را تبدیل به یک مربع می‌کند و این کار باعث می‌شود که حالات مختلفی برای تجربه این کنسول برای طرفداران پیش بیاید.

در انتها وی اضافه کرد که تمام بازی‌هایی که در این کنسول وجود دارند، از قابلیت ذخیره‌سازی پشتیبانی خواهند کرد.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده