نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

مایکروسافت: ایکس باکس در نمایشگاه بازی توکیو حضور نخواهد داشت

امروز کمپانی مایکروسافت در جریان یک کنفرانس خبری اعلام کرد که مانند سال گذشته، ایکس‌باکس در نمایشگاه بازی توکیو حضور نخواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

به نظر می‌رسد Microsoft امسال نیز مانند سال گذشته، قصد ندارد که در نمایشگاه Tokyo Game Show حضور پیدا کند. این کمپانی در جریان یک کنفرانس خبری که در دفتر خود در شیناگاوا توکیو برگزار کرد، این خبر را اعلام کرد.

در این مراسم، مشخص شد که برند ایکس‌باکس امسال نیز مانند سال گذشته در نمایشگاه TGS حضور نخواهد داشت و به جای این مراسم، یک مراسم مستقل در ماه اکتبر (مهر / آبان) با نام «شکرگزاری بزرگ ایکس‌باکس» (Xbox Big Thanksgiving) در این کشور برگزار خواهند کرد.

چنین مراسمی سال گذشته نیز برگزار شد و تعداد زیادی از طرفداران شانس این را پیدا کردند که بازی‌هایی نظیر Rise of theTimb Raider، Rainbow Six: Siege و تعداد دیگری را تجربه کنند و با توسعه دهندگانی نظیر هیدکی کامیا از استودیو پلتینیوم گیمز، ملاقات داشته باشند.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره تاریخ دقیق و محل برگزاری این نمایشگاه اعلام نشده است و هنوز نمی‌دانیم که آیا این مراسم مانند سال گذشته هم در توکیو برگزار خواهد شد و هم در اوزاکا اما چیزی که می‌دانیم این است که در مراسم امسال، بازی‌‌های ویندوز 10 نیز حضور دارند.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده