نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

تماشا کنید: استودیو سازنده Dying Light یک بازی شبیه ساز کشاورزی معرفی کرد

استودیو تک‌لند، سازنده بازی‌های Dead Island و Dying Light، یک بازی جدید در سبک شبیه‌ساز کشاورزی با نام Pure Farming 17: The Simulator معرفی کرده است.

همه ما استودیو لهستانی Techland را به خاطر ساخت بازی‌های چون Dead Island ،Dying Light و Call of Juarez می‌شناسیم که همگی بازی‌هایی جدی و تقریبا خشن هستند. با این حال این استودیو این بار قصد دارد با پروژه جدید خود یک تجربه کاملا متفاوت خلق کند. تک‌لند اخیرا بازی Pure Farming 17: The Simulator را معرفی کرده که در سبک شبیه‌ساز کشاورزی است و دیگر در آن خبری از زامبی‌ها یا کابوی‌های هفت‌تیر به دست نیست. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را تماشا کنید:

| |

Pure Farming 17: The Simulator با همکاری استودیو آیس فلیمز (Ice Flames) ساخته می‌شود و تک‌لند وظیفه انتشار آن را بر‌عهده خواهد داشت. این استودیو اعلام کرده که در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶، شاهد رونمایی کامل از آن خواهیم بود. با این حال کرنل جاسکولا، تهیه‌کننده بازی، توضیحاتی در مورد آن ارائه کرده که به شرح زیر هستند:

تا به امروز بازی‌های زیادی در سبک شبیه‌ساز کشاورزی عرضه شده‌اند، اما اکثر آن‌ها فاقد یک سری ویژگی‌ها و المان‌هایی هستند که در کشاورزی واقعی دیده می‌شوند. این مساله‌ای است که طرفداران این بازی‌ها هم همواره آن را مطرح می‌کنند و از سازندگان بازی‌ها می‌خواهند تا به چنین ویژگی‌هایی هم دقت کنند. ما قصد داریم تا با Pure Farming 17: The Simulator، تمامی این ویژگی‌هایی را که فقدان‌شان در بازی‌های مشابه حس می‌شد، به طرفداران ارائه کنیم و یک شبیه‌ساز کامل کشاورزی بسازیم.

به هر حال تک‌لند استودیویی است که بازی‌های با‌کیفیتی در کارنامه دارد و باید منتظر ماند و دید که بازی جدید آن‌ها موفق خواهد بود یا خیر.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده