نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

بروزرسانی روز اول No Man's Sky به طرز چشمگیری بازی را تغییر خواهد داد

استودیوی هلو گیمز (Hello Games)، در بیانیه‌‌ای جدید توضیح داده است که بروزرسانی روز اول No Man's Sky تغییرات کمی و کیفی زیادی را در دنیا، سیارات و موجودات بازی ایجاد خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

بر اساس گفته‌های دیروز شان موری، بنیان گذار استودیوی هلو گیمز، بروزرسانی روز اول No Man's Sky بیشتر از یک بروزرسانی ساده است و تغییرات اساسی را در بازی اعمال خواهد کرد. دارائی‌های کشتی و شخصی به ترتیب ۵ و ۲/۵ برابر گسترش یافته‌اند، سیارات تنوع حیاتی گسترده‌تری خواهند داشت و این حیوانات اکنون دارای رژیم غذایی هستند و غذا دادن مناسب به آنها کمک گرفتن از آنها را میسر خواهد کرد. الگوریتم گسترش دنیا با هدف ایجاد تنوع بیشتر در سیارات تغییر کرده است (بدین معنی که سیارات حرکت خواهند کرد) و تعداد آنها نیز پس از این بروزرسانی ۱۰ برابر بیشتر خواهد شد.

این تمام تغییرات نیست. این بروزرسانی سه مسیر داستانی منحصربفرد را به همراه خواهد داشت که یکی از آنها کاملاً بازنویسی شده است. شما خواهید توانست در هر منظومه انواع بسیار متنوع‌تری از کشتی‌ها را پیدا کنید یا اینکه آنها را بخرید. همچنین افکت‌های گرافیکی بازی نیز بهبود یافته است. تمام متن برای مطالعه در دسترس است اما آنها در مجموع عملکرد‌هایی را در بازی توصیف کرده‌‍اند که هیچ شباهتی با بازی‌ای که برخی از افراد یا اهالی رسانه الان در حال تجربه‌اش هستند ندارد.

no mans sky

فردی تقریباً دو هفته قبل از عرضه‌ی رسمی No Man's Sky در ۹ آگوست (۱۹ مرداد) مبلغ ۱/۳۰۰ دلار را برای خرید یک نسخه از آن صرف کرده است و سپس ویدئوهایی از روند پیش‌برد بازی و توضیحاتی با جزئیات در خصوص نحوه‌ی انجام آن ارائه داد. وب‌ سایت‌هایی مانند پالیگان و کوتاکو نیز بازی را زودتر از موعد از خرده فروشی‌ها تهیه و ویدئوهایی از آن را منتشر کردند.

برخی از طرفداران که مشتاق دیدن  No Man's Sky بودند از شنیدن اینکه یکی از گیمرها موفق شده طی ۳۰ ساعت به مرکز کهکشان برسد ناامید شده‌اند، چرا که قرار بود این هدف دست نیافتنی بازی باشد.

شرکت سونی (Sony) در بیانیه‌ی روز جمعه‌ی خودش اعلام کرد عرضه‌ی نسخه‌‌ی مخصوص منتقدهای بازی به تعویق افتاده است، چرا که بروزرسانی روز اول تغییرات زیادی را در بازی ایجاد خواهد کرد. سرورهای No Man's Sky امروز ریست خواهند شد و هر گیمری که بازی را زودتر از موعد تهیه کرده باشد تمام پیشرفت‌های درون بازی خودش را از دست خواهد داد.

No Man's Sky به ترتیب در تاریخ‌های ۹ آگوست (۱۹ مرداد) و ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد) برای پلی‌استیشن 4 و ویندوز عرضه خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده