نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱

بازی موبایل Mobius Final Fantasy برای اندروید و iOS عرضه شد

اسکوئر انیکس یک بازی موبایل جدید از سری فاینال فانتزی با نام Mobius Final Fantasy برای اندروید و iOS عرضه کرده است. با زومجی همراه باشید.

سری Final Fantasy طی سال‌های اخیر راه خود را به پلتفرم موبایل هم باز کرده و طرفداران نقش‌آفرینی‌های ژاپنی، می‌توانند نسخه‌هایی از آن را روی گوشی‌ها یا تبلت‌های خود هم تجربه کنند. با اینکه اکثر بازی‌های موبایل پیشین این سری پورتی از نسخه‌های اصلی سری بود، اخیرا Square Enix، نسخه‌ای از فاینال فانتزی را برای موبایل عرضه کرده که یک بازی کاملا جدید است. این بازی Mobius Final Fantasy نام دارد و داستان آن توسط کازوشیکه نوجیما، نویسنده داستان بازی‌های Final Fantasy VII و Final Fantasy X نوشته شده است.

این بازی همچنین برخلاف خیلی از نسخه‌های موبایل سری، نبرد‌های سه‌بعدی را مانند نسخه‌های اخیر کنسولی بازی ارائه می‌دهد و گرافیک بازی هم بسیار زیبا است. همچنین بازی از داستانی غنی بهره می‌برد که در آن مانند اکثر بازی‌های سبک نقش‌آفرینی ژاپنی، شما یک فرد انتخاب‌شده هستید که باید برای نجات دنیا اقدام کنید. در شرح داستان بازی آمده است:

نا‌امیدی مدت‌های طولانی در این سرزمین سایه گسترده است. باد‌ها از حرکت ایستاده، دریا‌ها به خروش افتاده و زمین پوسیده است. مردم در انتظار یک قهرمان هستند؛ قهرمانی که ظاهر شدنش در متون تاریخی پیش‌بینی شده است. در این متون آمده زمانی که تاریکی همه جا را تسخیر کرده است، قهرمانی از جنس نور ظاهر خواهد شد و امید را در دل همه بیدار خواهد کرد.

در این بازی گیمر نقش شخصیتی را ایفا می‌کند که پس از یک سفر طولانی در سرزمین Ether، بدون آن‌که چیزی از گذشته‌اش به یاد داشته باشد، در سواحل Palamecia همراه با چند تن دیگر پیاده می‌شود. سرنوشت این شخصیت به گونه‌ای رقم خواهد خود که در نهایت به همان قهرمان موعود تبدیل می‌شود.

این بازی را می‌توانید هم‌اکنون از گوگل‌پلی برای اندروید و آیتونز برای iOS دانلود کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده