نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تصویر جدید نیگان در فصل هفتم سریال The Walking Dead منتشر شد

تصویر جدیدی از فصل هفتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) منتشر شده است که در آن شخصیت نیگان در حال آماده شدن برای تیراندازی است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

تصویر جدیدی از شخصیت نیگان با بازی جفری دین مورگان، از فصل جدید و هفتم سریال The Walking Dead منتشر شده است. در طول هفته‌های اخیر تصاویر متعددی از این فصل منتشر شده است، اما تمرکز آن‌ها اکثرا روی شخصیت‌های جدید سریال بوده است و طبیعتا تصاویر شخصیت‌هایی را که در پایان فصل گذشته همچنان در انتظار چوب بیسبال نیگان هستند، در تصاویر منتشر شده مشاهده نمی‌کنیم. بنابراین علاوه بر نیگان تصاویر متعددی از شخصیت‌هایی چون کارول با بازی ملیسا مک‌براید، مورگان با بازی لنی جیمز و ازکیل با بازی کاری پیتون، به همراه ببر خود شیلا، در کینگدام، در طول هفته‌های اخیر منتشر شده است. نیگان که با چوب بیسبال خاردارش که به آن لوسیل می‌گوید، معروف است در تصویر جدید یک اسلحه در دست گرفته و خوشحال به نظر می‌رسد.

طبق تصویری که از فصل هفتم سریال The Walking Dead و شخصیت منفی بزرگ آن توسط وب‌سایت ComingSoon منتشر شده است، نیگان با پوزخند و لبخند مشهورش یک تفنگ در دست گرفته و هر لحظه ممکن است از پنجره ماشین خود شروع به تیراندازی کند. شما در ادامه می‌توانید تصویر جدید نیگان را مشاهده کنید:

The Walking Dead Image Shows Negan Preparing To Fire

در حال حاضر، نظریات بسیاری وجود دارد که نهایتا چه کسی توسط سلاح مرگبار لوسیل به قتل رسیده است، هرچند در کامیک این سری، گلن کسی بود که توسط نیگان به قتل رسیده است، اما سازندگان سریال تایید کرده‌‌اند که این اتفاق در سریال با کامیک تفاوت خواهد داشت. اما یکی از نکات جالبی که با معرفی شخصیت نیگان اتفاق افتاد این است که حضور او چه در صفحه نمایش و چه خارج از آن باعث ایجاد عوارض روانشناسانه و جامعه شناسانه در اعضای تیم سازنده و تولید سریال شده است. چندی پیش نورمن ریداس اعلام کرد که برای اولین بار در طول ساخت سریال است که بازیگران از بازگشت به مجموعه با توجه به مشخص نبودن شخصیتی که لوسیل را دریافت می‌کند، خوشحال نیستند و از آن وحشت دارند. ریداس به وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی در این رابطه می‌گوید:

نیگان آمده است تا همه چیز را به طور کامل متزلزل کند. وفاداری و در سوی دیگر ایمان به خودمان را به طول کامل شکسته است و هر فرد به طور کامل شکسته است و طرفداران ممکن است فکر کنند فرماندار بد بوده است.

پخش فصل هفتم سریال مردگان متحرک از شبکه AMC، از تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) امسال آغاز می‌شود. چندی پیش، وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی تصاویر جدیدی از فصل هفتم سریال The Walking Dead منتشر کرده است، در تصاویر جدید شخصیت‌های چون کارول، مورگان، عیسی، نیگان و تعدادی زامبی را می‌توان مشاهده کرد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده