// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

بازی استراتژی Duelyst برای کنسول ها، دستگاه های موبایل و استیم عرضه می شود

Duelyst،‌ بازی استراتژی تاکتیکی استودیو کانترپلی گیمز (CounterPlay Games) به دنبال انتشار موفق برروی رایانه‌های شخصی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و استیم نیز منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Duelyst محصول استودیو کانترپلی گیمز از سال ۲۰۱۴ رسما در قالب یک لانچر برای رایانه‌های شخصی و به صورت رایگان (free-to-play) منتشر شده بود. با این حال اکنون استودیوی کانترپلی گیمز در صحبتی با وب‌سایت گیم‌اسپات رسما از انتشار این بازی برروی پلتفرم‌های مختلف از ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 گرفته تا دستگاه‌های موبایل و همچنین خدمات استیم خبر داده است.

به صورت خلاصه، بازی Duelyst را می‌توان مخلوطی از بازی Fire Emblem با عناصر استراتژی تاکتیکی و Hearthstone با سبک بازی با کارت معرفی کرد. در این بازی شما با فراخوان واحد‌ها و طلسم‌های مختلف از میان چیدمان کارت‌ها برای مقابله با حریفان استفاده می‌کنید. علاوه بر این، ویژگی‌های بصری ترکیب شده از تصاویر پیکسلی و نقاشی‌های دستی گلابر کوتاکی، طراح ارشد و انیماتور خلاق Rogue Legacy و Chasm، حال و هوایی دیگر را به جهان Duelyst داده است.

اکنون تاریخ رسمی عرضه‌ای برای انتشار Duelyst برروی استیم، کنسول‌ها و گوشی‌های هوشمند منتشر نشده است و با انتشار جزئیات دقیق از زمان عرضه این بازی، ما در زومجی به سرعت آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم. اخیرا، استودیو کانترپلی آزمایشاتی را برروی استیم با جدیدترین بروزرسانی بازی در ماه جولای انجام داده بود. این استودیو همچنین وعده ارسال دعوتنامه های بیشتری را جهت فراخوان بازیکنان بیشتر داده است. در صورت علاقه می‌توانید برای حضور در نسخه پیش‌نمایش استیم Duelyst ثبت‌ نام کنید.

Duelyst در حال حاضر از طریق وب‌سایت رسمی بازی در دسترس قرار دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده