// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

برنامه موبایل No Man's Sky منتشر شد

با وجود عرضه بازی No Man's Sky در هفته آینده، یک توسعه دهنده برنامه‌ای بنام NMS Ally را برای گوشی‌های موبایل توسعه داده که برای این بازی تعبیه شده است. با زومجی همراه باشید.

دیگر زمانی به عرضه بازی No Man's Sky باقی نمانده و این بازی در هفته آینده برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. با این حال یک سری کاربران به روش‌های مختلف علاقه خود را به این بازی نشان می‌دهند. در آخرین خبر از این بازی یک توسعه دهنده برنامه گوشی‌های موبایل، نرم افزاری را توسعه داده که از طریق آن می‌توانید یافته‌های خود در بازی No Man's Sky را ثبت کنید.

NMS Ally نام برنامه‌ای است که هم اکنون از گوگل پلی قادر به دانلود آن خواهید بود و بزودی نسخه اپ استور این برنامه نیز قرار داده می‌شود. از طریق NMS Ally بازیکنان می‌توانند عکس‌های خود را مستقیم از پلی‌استیشن 4 آپلود کرده و به اشتراک بگذارند. البته این تمامی قابلیت این برنامه نیست. جالب‌ترین قابلیت این برنامه اینجاست که یک تولید کننده جانوران و سیارات وجود دارد که به بازیکن اجازه می‌دهد به محض کشف کردن سیاره یا جانور جدید آن را ثبت کنند. همچنین در این برنامه یک بخش مجله مانند وجود دارد که به محض ثبت شدن موردی آن‌ها را به صورت خبر‌های جدید به نمایش در می‌آورد.

البته بدون عرضه بازی و تست کردن این برنامه و قابلیت‌هایش نظر دادن درباره‌ی آن سخت بوده و می‌بایست تا پایان عرضه بازی برای تجربه این برنامه منتظر بمانیم.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده