نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

دلیل لغو شدن بازی Prey 2 از زبان مدیر بازاریابی بتسدا

کمپانی بتسدا در سال ۲۰۱۴ رسما لغو شدن پروژه ساخت بازی Prey 2 را اعلام کرد و حال پیت هاینس دلیل اتخاذ این تصمیم را شرح داده است. با زومجی همراه باشید.

بتسدا در جریان کنفرانس خود در E3 2016، بازی Prey را بدون هیچ پسوند و پیشوندی معرفی و اعلام کرد که این بازی ربطی به Prey 2 که چند سال پیش در دست ساخت بود، ندارد. Prey 2 در سال ۲۰۱۱ معرفی شده بود و پس از ۳ سال، بتسدا در سال ۲۰۱۴ رسما اعلام کرد که این بازی لغو شده است. حال پیت هاینس، مدیر بازاریابی بتسدا، در حاشیه نمایشگاه QuakeCon 2016، دلیل اتخاذ چنین تصمیمی را شرح داده است:

لغو شدن Prey 2 اصلا دلیل پیچیده‌ای ندارد؛ روند ساخت این بازی به گونه‌ای پیش می‌رفت و به جایی رسیده بود که می‌دانستیم هرگز به آنچه که بتسدا انتظار دارد تبدیل نخواهد شد. حتی فرآیند ساخت بازی به گونه‌ای پیش رفته بود که دیگر امکان اصلاح آن هم وجود نداشت. به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که لغو کردن ساخت بازی بهترین تصمیم است.

البته هاینس در ادامه اعلام کرد که بتسدا هرگز دیگر درباره آن بازی صحبت نخواهد کرد و همه چیز در این مورد فراموش شده است و استودیو هیومن هِد، سازنده Prey 2، هم این روز‌ها مشغول توسعه بازی‌های دیگری است:

من دوست ندارم دیگر درباره آن زمان‌ها و مواردی مثل اینکه ما چه چیز‌های گفتیم و هیومن هد چه رفتاری داشت صبحت کنم. من واقعا برای اعضای آن استودیو در پروژه‌های بعدی‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم. به هر حال بازی‌ها لغو می‌شوند و این طبیعی است. همان‌طور که ممکن است ازدواج‌ها به طلاق ختم شوند!

هاینس در بخش پایانی صحبت‌های خود هم اعلام کرد که پیش از معرفی نسخه جدید Prey در E3 2016، با مدیر عامل Human Head تماس داشته تا او را در جریان معرفی این بازی بگذارد:

من با کریس رینهارت تماس گرفتم تا معرفی نسخه جدید Prey را به او اطلاع دهم. چرا که دوست دارم آن‌ها نگران چیزی نباشند و بتوانند بدون مشکل کارشان را انجام دهند. Prey 2 پروژه‌ای بود که به سرانجام نرسید و لزومی ندارد که کسی برای رخ دادن این اتفاق توضیح بدهد.

دیروز اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Prey منتشر شد که بخش‌هایی از آن و همچنین دشمنان را نشان می‌دهد. می‌توانید این ویدیو را در زومجی تماشا کنید. این نسخه توسط استودیو آرکین، سازنده Dishonored، ساخته می‌شود و اصلا ارتباطی با Prey 2 ندارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده