// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

استودیو Relentless، سازنده بازی Buzz، برای همیشه تعطیل شد

استودیو بریتانیایی رلنتلس (Relentless)، سازنده سری بازی‌های Buzz، پس از ۱۳ سال برای همیشه تعطیل شد. با زومجی همراه باشید. 

طبق اخبار منتشر شده از سوی Game Industry، اندرو ایدز، موسس استودیو رلنتلس، اخبار حول این استودیو و بسته شدن آن را تایید کرده و امروز تمامی کارمندان خود را از کار برکنار کرده است.

استودیو رلنتلس بین همه مخاطبین صنعت باز‌ی‌های ویدیویی به ساخت سری بازی‌های ‌Buzz مشهور است. زمانی که Buzz عرضه شد، اکثر بازی‌ها از المان‌های خشونت آمیز استفاده می‌کردند. با این حال شما در Buzz به عنوان یک شرکت کننده مسابقه تلویزیونی حضور داشته و از طریق کنترلر این بازی می‌توانستید به سوالاتی که از شما پرسیده می‌شود، جواب دهید.

جدای از نسخه‌های متعدد بازی Buzz که بین سال‌های ۲۰۰۵ میلادی الی ۲۰۱۰ میلادی عرضه شدند، ساخت بازی National Geographic برای کینکت و ساخت سری Blue Toad Murder Files از دیگر ساخته‌های این استودیو بریتانیایی به حساب می‌آید. با این تفاسیر چند ماه پیش خبری منتشر شده بود از این که این استودیو قصد شروع یک همکاری با استودیو هازبرو (Hasbro) برای راه اندازی یک استودیو جدید بنام استودیو ولش (Welsh Studio) را دارد.


منبع MCVUK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده