// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بازی های قابل بازی یوبیسافت در نمایشگاه گیمزکام مشخص شدند

یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی‌های ویدیویی، لیست بازی‌های قابل بازی خود در نمایشگاه گیمزکام 2016 را معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

یوبیسافت طی یک خبر لیست بازی‌های خود در نمایشگاه گیمزکام 2016 را منتشر کرد. طی این لیست شاهد حضور دمو قابل بازی بازی‌هایی نظیر For Honor، Steep و دو بازی واقعیت مجازی Eagle Flight و Star Trek: Bridge Crew خواهیم بود. همچنین جدای از بازی‌های ذکر شده شاهد حضور Tom Clancy's Ghost Recon: Willdlands، Watch Dogs 2 و South Park: Fractured but whole نیز هستیم ولی متاسفانه دمو این بازی‌ها قابل بازی نخواهند بود.

همچنین فیلم Assassin's Creed نیز در این نمایشگاه نمایش مخصوص خود را خواهد داشت. در تاریخ ۲۸ مرداد ماه (۱۸ آگوست میلادی) اطلاعاتی از پشت صحنه این فیلم منتشر خواهد شد. این اطلاعات بیشتر حاوی نکاتی هستند که چگونه فیلم Assassin's Creed المان‌های اصلی بازی را شبیه سازی کرده است.

از طریق برنامه Ubisoft Club می‌توانید تمامی اخبار حول یوبیسافت در نمایشگاه گیمزکام 2016 را مشاهده کنید. همچنین یک هفته قبل از شروع نمایشگاه، یوبیسافت از طریق این برنامه یک بازی دیجیتالی رایانه‌های شخصی را به مدت ۳۰ روز (زمان شروع این مدت زمان از تاریخ ۲۷ مرداد ماه خواهد بود) رایگان خواهد کرد.

رویداد گیمزکام از ۲۷ مرداد ماه (۱۷ آگوست میلادی) تا ۳۱ مرداد ماه (۲۱ آگوست میلادی) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده