نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تماشا کنید: بازی نقش آفرینی Vikings: Wolves of Midgard معرفی شد

کمپانی کالیپسو، ناشر بازی Tropico، بازی نقش آفرینی جدید Vikings: Wolves of Midgard را معرفی کرده است. با زومجی همراه باشید.

کالیپسو این روز‌ها شدیدا سرگرم معرفی بازی‌های جدید است؛ این کمپانی ابتدا بازی Sudden Strike 4 را معرفی کرد و دیروز هم شاهد رونمایی از یک بازی نقش‌آفرینی ایزومتریک توسط این کمپانی بودیم. این بازی Vikings: Wolves of Midgard نام دارد و استودیو گیم فارم (Game Farm)، سازنده بازی‌های Shadows: Heretic و Air Conflicts، وظیفه ساخت آن را برعهده دارد.

بازی Vikings: Wolves of Midgard اوایل سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. داستان بازی در مورد اساطیر نورس یا همان اسکاندیناوی است و در آن با اسطوره‌های نورس مثل جوتان، رگناروک و شخصیت‌های دیگر روبرو خواهید شد.

گیمر در این بازی در نقش فرمانده یک قبیله ظاهر می‌شود که قبیله‌اش مورد حمله اساطیر مذکور نورس قرار گرفته و حال وی باید انتقام مردمش را بگیرد. نبرد‌های تن به تن و همچنین امکان استفاده از جادو هسته اصلی گیم‌پلی بازی هستند و یک حالت ویژه به نام Rage Mode هم در بازی است که باعث می‌شود شخصیت اصلی برای مدت زمان محدودی قدرت بسیار زیادی کسب کند.

در پایان می‌توانید تریلر معرفی بازی را تماشا کنید:

|


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده