نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

اکثر اعضای استودیو بانجی در حال کار روی بازی Destiny 2 هستند

استودیو بانجی پس از عرضه چند بسته الحاقی برای بازی Destiny، حال تمرکز اصلی خود را روی ساخت Destiny 2 گذاشته است. با زومجی همراه باشید.

بازی Destiny در سال ۲۰۱۴ توسط استودیو بانجی ساخته شد و کمپانی اکتیویژن هم آن را برای ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 منتشر کرد. این بازی تا به امروز ۲ بسته الحاقی با نام‌های The Dark Below و The Taken King دریافت کرده و بسته الحاقی سوم آن هم با نام Rise of Iron در تاریخ ۳۰ شهریور فقط برای نسخه‌های نسل هشتمی بازی عرضه می‌شود.

حال کمپانی اکتیویژن ضمن انتشار گزارش مالی خود، در مورد آینده این بازی هم صحبت کرده است. اریک هیرشبرگ، مدیر‌عامل Activision، اعلام کرد که بزرگ‌ترین چالش استودیو بانجی در قبال این بازی، خلق محیط‌ها و محتویات جدید برای آن است. چرا که «دستینی» میلیون‌ها کاربر فعال دارد که انتظار دارند محتویات جدیدی دریافت کنند.

هیرشبرگ همچنین اعلام کرده که میزان درخواست‌های پیش‌فروش بسته Rise of Iron، بیش‌تر از The Taken King است و این نشان می‌دهد که طرفداران بازی هنوز علاقه زیادی به آن دارند. با این حال و علی‌رغم اینکه مدیر اکتیویژن به ادامه حمایت از Destiny اشاره کرده، وی اعلام کرد که در حال حاضر اکثر نیرو‌های استودیو بانجی روی ساخت Destiny 2 تمرکز دارند. همچنین هیرشبرگ تاکید کرد که این بازی کیفیت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت و در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده