نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

تماشا کنید: شخصیت Quantum Caira به بازی Evovle اضافه شد

کمپانی توکی گیمز یک شخصیت جدید برای گروه شکارچیان در بازی Evolve معرفی کرده که Quantum Caira نام دارد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

Caira یکی از شخصیت‌های گروه شکارچیان (Hunters) در بازی Evolve بود و حال کمپانی توکی گیمز، یک نوع جدید از این شخصیت را با نام Quantum Caira به بازی اضافه کرده است. با اینکه از نظر اسمی شباهت‌هایی بین این دو شخصیت دیده می‌شود، ولی Quantum Caira در اصل توانایی‌های کاملا جدیدی دارد. ۴ قابلیت جدید این شخصیت به شرح زیر هستند:

  • Proton Field: منطقه‌ای می‌سازد که سلامتی دشمنان پس از ورود به آن کم می‌شود. امکان ساخت چند منطقه به صورت همزمان وجود دارد.
  • Regeneration Field: منطقه‌ای می‌سازد که سلامتی هم‌تیمی‌های حاضر در آن احیا می‌شود. امکان ساخت چند منطقه به صورت همزمان وجود دارد.
  • Neutron Barrier: استفاده از این قابلیت روی هم‌تیمی‌ها باعث می‌شود تا آن‌ها برای مدت زمان کوتاهی در برابر ضربه‌های دشمن ایمن باشند.
  • Generyst II Field: با استفاده از این قابلیت منطقه‌ای ایجاد می‌شود که دشمنان حاضر در آن آسیب می‌بینید و سلامتی هم‌تیمی‌های حاضر در آن هم احیا می‌شود.

سازندگان بازی Evolve اعلام کرده‌اند که شاید کنترل شخصیت جدید بازی کمی در ابتدا سخت باشد، ولی پس از عادت کردن به آن، می‌تواند تاثیر خیلی زیادی در نبرد‌ها داشته باشد. همچنین Quantum Caira در کنار نیرو‌های کلاس Trapper یک ترکیب ایده‌آل می‌سازند. نیرو‌های دفاعی کلاس Support هم می‌توانند هم‌تیمی خوبی برای این شخصیت باشند.

2K Games همچنین یک رویداد یک‌ماهه با نام Shear Madness نیز برای بازی معرفی کرده که طی ۵ هفته ۵ بروزرسانی بزرگ به بازی اضافه خواهد کرد که اولین آن‌ها، اضافه شدن شخصیت Quantum Caira است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این شخصیت را تماشا کنید:

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده