نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

تاریخ عرضه اپیزود چهارم بازی Hitman با نام Episode 4: Bangkok مشخص شد

استودیوی آی‌اُ انتراکتیو (Io Interactive)، در بیانیه‌ای رسانی تاریخ عرضه‌ی اپیزود چهارم بازی Hitman با نام Episode 4: Bangkok را اعلام کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

استودیوی آی‌اُ انتراکتیو رسما تاریخ عرضه اپیزود چهارم هیتمن را اعلام کرد. اپیزود چهارم بازی Hitman که در آن ایجنت 47 راهسپار تایلند خواهد شد در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد) برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. استودیوی سازنده در بیانه‌ای رسانه‌ای بیان کرد که گیمرها باید در مأموریت «Club 27» جردن کراس، مرد شماره یک دسته‌ی موسیقی هندی، و کن مورگان، وکیل خانوادگی‌ جردن، را در منطقه‌ی ویلاهای تجملی هیماپن (Himmapan) به قتل برسانند.

در واقع هفته‌ی گذشته هنگام نمایش ویدئو کلیپ بسیار واقعی از گروه The Class، دسته‌ی موسیقی خیالی کراس، تصاویری از کراس و هیماپن را مشاهده‌ کردیم. این اپیزود نیز شامل ۶۵ چالش، فرصت‌ها و لباس‌های مبدل جدید خواهد بود. همچنین شنیده‌ها از این حکایت دارند که از برخی ابزارهای موسیقی برای کارهایی به جز خلق یک اثر موسیقیایی پر طرفدار استفاده خواهند شد. اخیراً فعالیت‌های مرتبط با هیتمن بیشتر از حالت معمول بوده‌اند، چرا که مدت زمان زیادی از عرضه‌ی مراحلی اضافی تابستان توسط استودیوی آی‌اُ انتراکتیو نمی‌گذرد. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به اپیزود چهارم بازی را مشاهد کنید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده