// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۸

زمزمه‌هایی از بسته Kombat Pack 3 برای بازی Mortal Kombat X به گوش می‌رسد

با توجه به تازه‌ترین اخبار و شایعتی که منبع آن‌ها اِد بون، طراح اصلی مجموعه‌ی Mortal Kombat است، ظاهرا بسته‌ی کامبت پک ۳ برای بازی Mortal Kombat X در دست ساخت است. با زومجی همراه باشید.

به دنبال انتشار بازی Mortal Kombat X در سال ۲۰۱۵ و در قالب دو بسته موسوم به Kombat Pack 1 و Kombat Pack 2، توسط هر کدام ۴ شخصیت جدید به این بازی اضافه شدند. پس از انتشار این بسته‌ها و رضایت بالای کاربران از آنها، امید برای ساخت انتشار شماره‌ی سوم آن نیز قوت گرفت و در تازه‌ترین اخباری نیز که از این مساله به گوش می‌رسد، اد بون از کمپانی نِدِررِلم (NetherRealm)، ظاهرا قصد دارد طرفداران را کماکان امیدوار نگه دارد.

اد بون که در این چند سال تقریبا به سرکار گذاشتن طرفداران معروف شده، اینبار اما ظاهرا در رابطه با کامبت پک ۳ چیزی در چنته دارد که البته تا کنون نیز چندین بار به نحوی وعده‌ی آمدن آن را داده بود. آخرین بار نیز درست زمانی بود که بصورت کاملا غیر منتظره و تصادفی اقدام به ایجاد یک نظرسنجی در حساب توییتر خود کرد. وی پیش از آن نیز چنین اقداماتی انجام داده بود که در تازه‌ترین آنها که حدودا نزدیک به رویداد E3 2016 بود، در قالب یک نظرسنجی از کاربران پرسیده بود که بین بسته‌ی شماره‌ی ۳ کامبت پک، بازی Shaolin Monks 2 یا بازی Injustice 2 کدام‌ یک را بیشتر می‌پسندند. اما نظرسنجی جدید وی کمی متفاوت است و از طرفداران خواسته که آیا قصد خرید کنسول ایکس‌باکس وان اس را دارند یا خیر؟

اما شاید با خود بگویید که این نظرسنجی چه ارتباطی به بسته‌ی مورد انتظار Kombat Pack 3 دارد؟ هیجان کار در اینجا مشخص می‌شود که در کنار دو گزینه‌ی «بله» و «خیر» برای پاسخ دادن به این سوال، گزینه‌ی سومی نیز با عنوان «Kombat Pack 3 Dammit» تعبیه شده است! قابل توجه طرفداران اینکه، این گزینه تا کنون توانسته تعداد بسیار زیادی از آراء را از آن خود کند و این می‌تواند نشان از محبوبیت فوق‌العاده‌ی آن نزد هواداران باشد.

اینطور به نظر می‌رسد که اگر قصد اد بون از این نظرسنجی واقعا یافتن پاسخ این سوال بود که کاربران تمایل دارند کنسول جدید مایکروسافت را بخرند یا خیر، قاعدتا نباید خبری از این گزینه‌ی سوم می‌بود! در عوض این مساله فرصتی دیگر برای وی بوده که به نحوی دیگر گوشه‌ای از سایه‌ی دوست داشتنی این بسته‌ی الحاقی را به طرفداران نمایش دهد و ما نیز بهتر است امیدوار باشیم که در آینده‌ای نزدیک، خودِ این بسته‌ی محبوب را صاحب شویم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده