نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

فروش بازی Ark: Survival Evolved از مرز ۵/۵ میلیون نسخه گذشت

بنابر اعلام استودیوی وایلدکارد (Wildcard Studios)، بازی Ark: Survival Evolved تا کنون موفق شده روی دو پلتفرم پی‌سی و ایکس‌باکس وان ۵/۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد. با زومجی همراه باشید.

بازی موفق Ark: Survival Evolved از زمان عرضه‌اش در ژوئن ۲۰۱۵ تا کنون موفق به فروش ۵/۵ میلیون نسخه‌ای شده است. جرمی استیگلیتز، یکی از بنیان گذاران و توسعه‌دهندگان استودیوی وایلدکارد، گفته است که نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی که در دسامبر ۲۰۱۵ عرضه شد به تنهایی موفق به فروش ۱/۵ میلیون نسخه شده است. بنابراین نسخه‌ی پی‌سی بازی به مرز ۴ میلیون دانلود رسیده است.

وی همچنین اضافه کرد که با توجه به وضعیت بازار بازی‌های سبک بقاء (Survival) انتظار یک چنین موفقیتی را برای این بازی نداشته است. این شرکت همچنین مجبور شده است تا اهداف اولیه‌اش برای بازی را نیز به طور قابل توجهی افزایش دهد. استیگلیتز گفته است:

[سال اول ما] بسیار خوب پیش رفت. عرضه‌ی این بازی یک موفقیت غیر قابل پیش‌بینی بود. اما این برای ما مانند یک شمشیر دو لبه هم به حساب می‌آید؛ چون موفقیت بازی در سطحی بود که به نوعی انتظارات مربوط به میزان جاه طلبانه بودن بازی و وسعتی را که در انتهای کار از آن انتظار می‌رفت افزایش داد.

به خصوص ما اهدافی را که در ابتدا برای تعداد جانوران، ویژگی‌ها و پیچیدگی‌های تکنیکی بازی در نظر داشتیم کاملاً مورد بازنگری قرار دادیم. هنگامی که ما بازی را عرضه کردیم اصلاً برنامه‌ای برای پشتیبانی از مادها، که در ادامه به بخش بزرگی از جاذبه‌ی بازی و طول عمر آن روی پی‌سی تبدیل شد، نداشتیم.

این که ما مجبور بودیم خودمان و سطح کارمان را برای سازگاری با انتظارات فعلی این جامعه‌ی بزرگ کاربری ارتقاء دهیم، برای ما جالب بود.

نظر شما در خصوص بازی Ark: Survival Evolved و پیشرفت‌هایی که در چند ماه اخیر داشته چیست؟


منبع MCV UK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده