// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

تماشا کنید: معرفی کاپیتان ریس در تریلر جدید Call of Duty: Infinite Warfare

نمایش سینمایی جدید بازی Call of Duty: Infinite Warfare نحوه ارتقا درجه کاپیتان ریس طی داستان بازی را نمایش می‌دهد. با زومجی و این نمایش زیبا همراه باشید.

استودیو اینفینیتی وارد، سازنده بازی Call of Duty: Infinite Warfare، یک ویدیو سینمایی جدید از این بازی شوتر را منتشر کرد. بخشی از این نمایش روایتگر حمله بی رحمانه به نیروهای SATO  که طی این حمله ستوان ریس به درجه کاپیتانی که بالاترین درجه UNSA ارتقا پیدا می‌کند.

با وجود اینکه نمایش‌های زیادی از بخش داستانی این بازی مشاهده کرده‌ایم و می‌دانیم بخشی از این بازی در فضا رخ می‌دهد، هنوز اطلاعات دقیقی از بخش چند نفره بازی منتشر نشده و اطلاعات کافی از این بخش در اختیار نیست. البته گفته شده که طی رویداد Call of Duty XP اولین نمایش از این بخش منتشر و اطلاعاتی در اختیار هواداران گذاشته خواهد شد. سال‌هاست که بخش چندنفره سری Call of Duty یکی از مهم‌ترین بخش‌های این بازی به حساب می‌آید و تا ماه سپتامبر میلادی (اواسط شهریور/ اوایل مهر) باید منتظر این رویداد و نمایشی از این بازی بمانیم.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان ماه (۴ نوامبر میلادی) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین در زیر می‌توانید به تماشای این ویدیو زیبا بپردازید:

| |


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده