// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

جوایز پیش خرید بازی Sniper: Ghost Warrior 3 اعلام شد

طبق اعلام استودیو سی‌آی گیمز (CI Games)، با پیش‌خرید بازی Sniper: Ghost Warrior 3 یک بخش کمپین مجزا با شخصیت متفاوت دریافت خواهید کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 به عنوان سومین بازی مجموعه Sniper: Ghost Warrior و اولین بازی این سری که از استانداردهای بازی‌های طراز اول (AAA) بهره می‌برد، در سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۳) معرفی شد. حال استودیو سی‌آی گیمز، ناشر و سازنده بازی Sniper: Ghost Warrior 3 به معرفی مزایا و جوایز پیش‌خرید این بازی پرداخته است.

در صفحه پیش‌خرید بازی Sniper: Ghost Warrior 3 در وب‌سایت رسمی این بازی اعلام شده است که در صورت پیش‌خرید بخش کمپین کاملا جدید و مجزایی دریافت خواهید کرد که داستان کمپین اصلی بازی را گسترش خواهد داد. در این کمپین اضافه که The Escape of Lydia نام دارد، در قالب یک تک‌تیرانداز مونث ماموریت‌هایی را به انجام می‌رسانید که حکم پیش‌درآمد را برای داستان اصلی بازی دارند. تصویر قرار داده شده از این تک‌تیرانداز را در زیر مشاهده می‌کنید:

Sniper: Ghost Warrior 3

در کمپین اصلی بازی Sniper: Ghost Warrior 3 در قالب مدرن‌ترین بازی تیراندازی نظامی و به عنوان «جاناتان نورث»، تک‌تیراندازی آمریکایی، به پشت خطوط دشمن در کشور گرجستان، در نزدیکی مرز روسیه با هدف جلوگیری از وقوع یک جنگ سرد دیگر نفوذ می‌کنید. این بازی اولین بازی مجموعه Sniper: Ghost Warrior است که از سبک جهان آزاد استفاده می‌کند. بازی Sniper: Ghost Warrior 3 در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷ (۸ بهمن ۱۳۹۵) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده