// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

نسخه کنسول XCOM 2 با سه هفته تاخیر عرضه می شود

تو‌کی گیمز در جریان تازه‌ترین گزارشات مالی خود از تاخیر در انتشار بازی XCOM 2 برروی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مطلب مرتبط

اگر در انتظار تجربه هرچه سریعتر XCOM 2 برروی کنسول‌ خانگی هستید،‌ با توجه به گزارش مالی استودیو توکی گیمز (2K Games) باید کمی بیشتر صبر کنید. توکی گیمز دیروز در جریان تازه‌ترین گزارش مالی خود اعلام کرد که نسخه کنسولی بازی XCOM 2 که در ماه فوریه سال ۲۰۱۶ (بهمن ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخیص عرضه شده و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته بود، با تاخیری سه هفته‌ای به جای تاریخ ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۶ (۶ مهر ۱۳۹۵) در ایالات متحده برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که تاخیر اعمال شده برروی زمان انتشار بازی در اروپا نیز تاثیر می‌گذارد یا خیر، با توجه به جزئیات منتشر شده در گذشته، XCOM 2 در کشورهای اروپایی در روز ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) عرضه می‌شود.

توکی‌گیمز هنوز دلیل تاخیر اعمال شده در انتشار XCOM 2 را اعلام نکرده است. طبق اعلام استودیو فیرکسیس گیمز، توسعه‌دهنده XCOM 2، هر دو نسخه استاندارد و دیجتال دیلوکس این بازی برروی کنسول‌ها شامل تمامی محتوای قابل دانلود نسخه رایانه‌های شخصی این بازی خواهد بود. XCOM 2 با بهبودها و امکانات جدیدی برروی کنسول‌های نسل هشتم مایکروسافت و سونی منتشر می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده