نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

شایعه: نینتندو NX در عرض شش ماه میزبان بازی‌های ماریو، پوکمون و زلدا خواهد شد

بنا به شنیده‌ها، کنسول نینتندو NX نهایتاً تا شش ماه پس از عرضه‌اش میزبان بازی‌های Pokemon ،Mario و The Legend of Zelda خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

از پیش می‌دانستیم که نسخه‌ی جدید افسانه‌ی زلدا، یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، قرار است در کنار کنسول Wii U برای نینتندو NX هم منتشر شود؛ اما آن‌طور که از شایعات جدید برمی‌آید، خریداران کنسول بعدی نینتندو (Nintendo) احتمالاً می‌توانند در همان ماه‌های آغازین عرضه‌ی NX علاوه بر Breath of the Wild، نسخه‌ی جدید (یا نسبتاً جدیدی) از سری بازی‌های Mario و Pokemon را هم برای این دستگاه تهیه کنند. به‌گزارش وب‌سایت MCV و به نقل از «منابع نزدیک به نینتندو»، این کمپانی ژاپنی مصمم است تا آغازی شکوهمند را برای NX رقم بزند و از این‌رو در نظر دارد تا شماری از مجموعه‌های مطرح‌اش را در همان ماه‌های نخست برای کنسول جدیدش منتشر کند.

بنا به گزارش MCV، استودیوی گیم فریک قصد دارد «[سری] پوکمون را به پلتفرم [جدید]» نینتندو بیاورد. البته مشخص نیست که آیا این بازی نسخه‌ای کاملاً جدید از پوکمون خواهد بود یا آنکه گیم فریک نسخه‌ی پورت‌شده‌ی Pokemon Sun/Moon را (که طی پاییز امسال برای کنسول دستی 3DS عرضه می‌شود) برای NX در نظر گرفته است. آن‌طور که از گزارش فوق برمی‌آید، نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی ماریو هم به فاصله‌ای نسبتاً کوتاهی از آغاز فروش نینتندو NX برای این کنسول منتشر خواهد شد که البته از جزئیات آن چیزی نمی‌دانیم؛ اما آن‌طور که گفته شده این بازی هم، مانند اولین پوکمونی که روانه‌ی NX می‌شود، نهایتاً شش ماه پس از عرضه‌ی کنسول جدید به بازار راه پیدا خواهد کرد. ضمناً بنا به شنیده‌ها، نینتندو تاکنون توانسته حمایت کمپانی‌های سگا، اسکوئر انیکس، یوبیسافت، اکتیویژن و برادران وارنر را جهت پشتیبانی از محصول جدیدش به دست بیاورد. به‌گفته‌ی دست‌اندرکاران MCV، اطلاعات فوق را همان منابعی به دست این وب‌سایت رسانده که مدتی پیش به قابل حمل بودن کنسول NX و وجود دو درگاه در آن (برای قرارگیری کنترلرهای کنسول) اشاره کرده بود.

کنسول نینتندو NX قرار است در ماه مارس (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) به بازارهای جهانی راه پیدا کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده