// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

شخصیت جون کازاما احتمالا در Tekken 7 حضور نخواهد داشت

اگر از هواداران شخصیت جون کازاما در بازی Tekken هستید باید بگویم که این شخصیت به احتمال زیاد در Tekken 7 حضور نخواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

اخیرا یکی از هواداران شخصیت جون کازاما در بازی Tekken از کاتسوهیرو هارادا، تهیه کننده Tekken 7، پرسید که آیا این شخصیت در Tekken 7 حضور دارد یا نه. هارادا در جواب این شخص پاسخ خوش‌آیندی را اعلام نکرد. وی در این باره گفت:

حضور جون کازاما در بازی Tag Tournament 2 بازخوردهای خوبی را بدنبال نداشت و خیلی از بازیکنان با وی بازی نکردند. حال امکان دارد این نسخه نیز این اتفاق رخ دهد و بازیکنان از حضور کازاما خوشحال نشوند.

شخصیت جون کازاما خیلی وقت است در خط داستانی بازی Tekken کشته شده و فقط در بازی Tekken Tag Touurnament قابل بازی بود. زیرا این بازی هیچ ربطی به داستان اصلی سری ندارد. از آنجایی که Tekken 7 دنباله‌ نسخه‌های قبلی است، شاهد حضور جون کازاما نخواهیم بود.

البته از طرفی احتمالاتی وجود دارد از اینکه طی درخواست‌های زیاد کاربران برای حضور وی، از طریق یک بسته الحاقی شاهد حضور جون کازاما باشیم. در یک توئیت دیگر کاتسوهیرو هارادا اعلام کرد که در حال مذاکره با تیم سازنده برای اضافه کردن شخصیت لی وولنگ به Tekken 7 هستند.

بازی Tekken 7 بر روی سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود و هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده است. همچنین هنوز خیلی از شخصیت‌های این سری در این نسخه حضور ندارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده