نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

تماشا کنید: بازی Sudden Strike 4 معرفی شد

شرکت کالیپسو (Kalypso)، ناشر بازی Tropico 5، بازی استراتژی ریل تایم Sudden Strike 4 از سری قدیمی Sudden Strike را که قرار است در سال ۲۰۱۷ عرضه شود، معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

Sudden Strike یک سری استراتژی همزمان است که در دوران جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و در دهه‌ی ۱۹۹۰ و اوایل ۲۰۰۰ مورد استقبال عمومی قرار گرفته بود.

حال کالیپسو بازی بعدی این سری با نام Sudden Strike 4 را معرفی کرده است. این بازی در استودیوی کایت گیمز (Kite Games)، واقع در شهر بوداپست کشور مجارستان، در حال ساخت است و قرار است برای پلتفرم‌های پی‌سی، مک، پلی‌استیشن 4 و لینوکس عرضه شود و هیچ اشاره‌ای به نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی نشده است.

کالیپسو قول گرافیک بهتر و میادین جنگ بزرگتر را داده است. این شرکت تأکید کرده است که Sudden Strike 4 یک ریمیک یا بازسازی مجدد نیست، بلکه یک بازی جدید تمام و کمال در این سری خواهد بود. بخش تک‌نفره‌ی بازی شامل سه قسمت است که در آن شما می‌توانید کنترل ارتش‌های انگلیس و آمریکا، آلمان یا شوروی در اختیار بگیرید. در این بازی بیش از ۱۰۰ یگان مختلف وجود خواهد داشت، از جمله هواپیماهای بمب افکن Heinkel He111 آلمان، تانک‌های روسی T-34، هواپیمای انگلیسی Hawker Typhoon و تانک Panzerkampfwagen VI Tiger آلمان‌ها. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را تماشا کنید:

|

ضمناً ۹ فرمانده، مانند جورج پاتون و برنارد مونتگومری، در این بازی وجود خواهند داشت و هر یک از آنها قابلیتی منحصر به فرد خواهند داشت. Sudden Strike 4 در بهار ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده