نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

ویلم دفو صداپیشه شخصیت ریوک در فیلم Death Note شد

ویلم دفو، نامزد ۲ جایزه اسکار، برای صداپیشگی شخصیت ریوک شینیگامی، به جمع بازیگران فیلم لایو اکشن دفترچه مرگ (Death Note) اضافه شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ویلم دفو با امضای قراردادی با کمپانی نت‌فلیکس، صداپیشگی شخصیت محبوب ریوک شینیگامی را در فیلم Death Note بر عهده گرفت. کارگردانی این فیلم که اقتباسی از یک مانگا محبوب ژاپنی به نام دفترچه مرگ است بر عهده آدام وینگارد خواهد بود . طبق خبری که Mashable منتشر کرده است، دفو در حالی صداپیشگی این نقش را قبول کرده است که پیش از این بازی در فیلم لیگ عدالت (Justice League) را، که سومین همکاری مشترک زک اسنایدر با برادران وارنر و دی‌سی اینترتینمنت است قبول کرده بود. فیلم Death Note در اصل توسط کمپانی برادران وارنر در دست ساخت و توسعه بود، اما پس از آن‌که این کمپانی تصمیم گرفت تعداد فیلم‌های در حال ساخت را کاهش دهد، حقوق ساخت این فیلم به نت‌فلیکس واگذار شد.

در فیلم دث نوت که اقتباسی از مانگای آن است، دفترچه ریوک به دست یک دانش آموز افراطی به‌نام لایت ترنر می‌افتد و متوجه می‌شود که او می‌تواند با استفاده از این دفترچه، بدون آن‌که ردی از خود به جای بگذارد، هرکسی را بخواهد به قتل برساند. ریوک، خدای مرگ، که مدت زیادی را به تماشای کارها و همچنین به مطالعه رفتارهای لایت پس از بدست آوردن این سلاح پرداخته بود، تصمیم می‌گیرد او را هدایت کند. در نهایت، پلیس پس از بررسی افرادی که به قتل رسیده‌اند، متوجه می‌شود افرادی که کشته شده‌اند، همگی شرور و بد ذات بوده‌اند.

نقش لایت بر عهده نت وولف خواهد بود و مارگارت کوئیلی به همراه شیا ویگهام دیگر بازیگرانی خواهند بود که در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلم Death Note سال آینده از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده