نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

بازی Pokemon GO در برزیل عرضه شد

نیانتیک لبز، استودیو سازنده Pokemon GO، در آستانه آغاز المپیک ۲۰۱۶، دیروز این بازی محبوب را در کشور برزیل عرضه کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی پوکمون گو از زمان عرضه‌اش تا به امروز به یکی از خبرسازترین محصولات موبایل چند سال اخیر تبدیل شده است. با این حال این بازی کماکان در تمام کشورها عرضه نشده است. دیروز Niantic Labs که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد، با انتشار خبری اعلام کرد که بازی در چند کشور آمریکای جنوبی از جمله برزیل عرضه شده است. این تصمیم نیانتیک بسیار منطقی به نظر می‌رسد زیرا با وجود آغاز المپیک ۲۰۱۶ ریو، توریست‌های بسیار زیادی به این کشور وارد خواهند و بسیاری قصد دارند که این بازی را در هنگام مسافرت تجربه کنند.

اما این تنها خبری نبود که نیانتیک در رابطه با بازی اعلام کرد. آنها در ادامه افزودند که ویژگی «ذخیره باتری گوشی هوشمند» که در بازی قرار داشت، برداشته شده است. دلیل این اقدام از سوی نیانتیک، باگ‌های فراوان این ویژگی بوده است. از طرف دیگر،‌ بسیاری از بازیکنان بازی به راحتی در حال پیدا کردن «پوکمون‌های افسانه‌ای»‌ هستند و نیانتیک اعلام کرد که این اتفاق، به اشتباه رخ داده است و این کمپانی در حال بررسی و حل مشکل این است.


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده