// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱

بسته الحاقی بازی Hacknet معرفی شد

کمپانی سورپرایز اتک گیمز (Surprise Attack Games) ناشر بازی Hacknet بسته الحاقی جدیدی را برای این بازی معرفی کرده است. با زومجی همراه باشید.

سال گذشته استودیو تیم فرکتال الیگیتور (Team Fractal Alligator) با همکاری کمپانی سورپرایز اتک گیمز بازی Hacknet را با محوریت شبیه‌ساز هک منتشر کرد که مورد استقبال منتقدین قرار گرفت. حال این کمپانی بسته الحاقی جدیدی به نام Labyrinths معرفی کرده است که یک بخش جدید را به بازی اضافه می‌کند.

در بسته الحاقی Labyrinths که وظیفه هک کردن یک شبکه متفاوت را بر عهده بازیکن قرار می‌دهد، ابزارهایی جدیدی معرفی می‌شود که بسیار کاربردی هستند. از بین این ابزارها می‌توان به Memory Analyzer اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توانید عملیات کالبدشکافی رم را بر روی هر یک از سرورهای بازی انجام دهید. همچنین این بسته الحاقی دارای موسیقی‌های جدیدی از Remi و Ogre است. تصاویری از بسته الحاقی Labyrinths را در زیر مشاهده می‌کنید:

بسته الحاقی Labyrinths در ایام پایانی سال ۲۰۱۶ بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده و ۵ دلار قیمت خواهد داشت. روایت داستانی این بسته الحاقی در راستای داستان بازی اصلی بوده و رازهای جدیدی را ارائه خواهد داد. بازی Hacknet ترکیبی است از رابط کاربری گرافیکی و کنسول متنی. هسته گیم‌پلی برمبنای اتصال به دیگر رایانه‌ها، اجرای برنامه‌هایی به منظور عبور از سدهای امنیتی و بدست گرفتن کنترل رایانه هدف است. داستان بازی از این قرار است که در ابتدای بازی شخصی با نام کاربری «bit» به صورت خودکار با بازیکن ارتباط برقرار می‌کند. پیام خودکاری که از طرف این شخص ارسال می‌شود به بازیکن این وظیفه را محول می‌کند که اسرار پشت‌پرده مرگ «bit» را کشف کند و این امر از طریق هک سیستم‌های مختلف میسر می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده