// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

سرور های World of Warcraft و Overwatch مورد حمله هکرها قرار گرفت

بنظر می‌رسد برای مدتی سرورهای بازی‌های بلیزارد توسط یک گروه هکر بنام PoodleCorp مورد حمله DDOS قرار گرفته بود. حال این مشکل کامل رفع شده است. با زومجی همراه باشید.

بلیزارد، استودیو و ناشر بازی Overwatch، طی یک خبر اعلام کرد که سرورهای سه بازی World of Warcraft، Hearthstone و Overwatch با نقص فنی مواجه شده و کاربران فعلا نمی‌توانند به پروفایل‌های خود در داخل بازی وصل شوند. همچنین در ادامه این خبر که در انجمن Battle.net منتشر شده، اعلام کردند که مهندسین این کمپانی در حال کار بر روی این مشکل هستند. بنظر می‌رسد سرورهای بازی توسط یک گروه هکر مورد حملات DDOS قرار گرفته است. بلیزارد در این باره می‌گوید:

ما در حال مقابله با یک حمله DDOS هستیم که باعث کند شدن و قطع شدن اتصال کاربران به سرورهای Battle.net شده است.

از طرفی گروه هکر PoodleCorp که کار هک کردن سرورهای Pokemon Go را برعهده داشتند، اعلام کرده‌اند که این حملات نیز توسط آن‌ها صورت گرفته است. این حملات دقیقا پس از بروزرسانی بزرگ بازی Overwatch به مناسبت المپیک ۲۰۱۶ ریو دو ژانیرو برزیل رخ داد. طی این بروزرسانی یک سری پوشش ظاهری مخصوص برای شخصیت‌های بازی به همراه یک حالت جدید بنام Lucioball اضافه شده است. همچنین محتویات این بروزرسانی که به صورت همزمان بر روی رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شده، تا تاریخ ۱ شهریور در دسترس است.

البته این مشکلات تا به الان رفع شده و Blizzard اعلام کرده که کاربران می‌توانند براحتی به حساب‌های خود دسترسی داشته و به بازی کردن بپردازند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده