// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳

جیک جیلنهال و جسیکا چستین در اقتباس سینمایی The Division حضور خواهند داشت

بر طبق اعلام بخش سینمایی یوبیسافت (Ubisoft Motion Pictures)، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) و جسیکا چستین (Jessica Chastain) در اقتباسی سینمایی بازی The Division به ایفای نقش خواهند پرداخت. با زومجی همراه باشید.

هفته گذشته بود که گزارش‌های مبنی بر حضور جسیکا چستین، بازیگر فیلم‌های The Martian ،Interstellar و Zero Dark Thirty در اقتباس سینمایی The Division منتشر شد. حال بخش یوبی‌سافت موشن پیکچرز در گزارشی اعلام کرد که جیک جیلنهال (بازیگر فیلم‌های Southpaw ،Nightcrawler وPrince of Persia: The Sands of Time) و جسیکا چستین در این اقتباس حضور خواهند داشت.

جرارد گیلمو، مدیرعامل بخش یوبی‌سافت موشن پیکچرز درباره استفاده از این دو بازیگر در فیلم سینمایی The Division می‌گوید:

ما نسبت به همکاری با جیک و جسیکا، دو تن از بااستعدادترین بازیگران و خلاق‌ترین همکاران حال حاضر هالیوود، در جهت ارائه Tom Clancy's The Division بر روی پرده عریض سینما بسیار هیجان‌زده هستیم.

مت فلپس، نائب رئیس بخش یوبی‌سافت موشن پیکچرز در این باره چنین اضافه می‌کند:

اضافه کردن جیک و جسیکا به پروژه فیلم سینمایی The Division بخشی از فلسفه ساخت فیلم ما، یعنی همکاری با استعدادهای برتر سینما از مراحل اولیه تولید در جهت ارائه فیلمی باکیفیت است.

علاوه بر ایفای نقش جیک جیلنهال و جسیکا چستین در اقتباس سینمایی The Division، کمپانی‌های تولید فیلم این دو بازیگر که به ترتیب ناین استوریز (Nine Stories) و فرکل فیلمز (Freckle Films) نام دارند، در ساخت این فیلم سینمایی، با بخش یوبی‌سافت موشن پیکچرز همکاری می‌کنند.

بازی The Division، محصول استودیو یوبی‌سافت مسیو (Ubisoft Massive) یکی از موفق‌ترین بازی‌های کمپانی یوبی‌سافت که رکورد سریع‌ترین فروش را به خود اختصاص داده و توانسته در عرض پنج روز مبلغ ۳۳۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. بخش یوبی‌سافت موشن پیکچرز علاوه بر ساخت فیلم سینمایی The Division، ساخت فیلم‌های اقتباسی از مجموعه‌های Splinter Cell ،Watch Dogs و Far Cry را در دستور کار دارد. اولین محصول این بخش که اقتباسی از مجموعه Assassin's Creed، به کارگردان جاستین کورزل و بازیگری مایکل فاسبندر و ماریون کوتیار است یک هفته پس از اکران Rogue One، فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان، در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی) در سینماهای سرارسر جهان اکران خواهد شد.

کمپانی یوبی‌سافت امیدوار است که فیلم‌های سینمایی این کمپانی نظر مخاطبین را نسبت به فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی تغییر دهند. ایو گیلمو، مدیر عامل این کمپانی در این مورد می‌گوید:

بهترین راه‌کار برای جلوگیری از شکست فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی، کنترل عناصر مهم و حیاتی در روند ساخت فیلم یعنی سناریو، بازیگران و کارگردان است. اگر با عوامل تولید فیلم در استودیوها به منظور اطمینان از اتفاق نظر، درک درست از بازی، آگاهی نسبت به نقاط قوت و ویژگی‌های مورد علاقه بازیکنان صحبت داشته باشید، بدون شک محصولی ارائه خواهید داد که با انتظارات تطبیق دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده