نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

بازی Hitman از ۱۵ مرداد میزبان هشتمین هدف فراری خواهد بود

هدف فراری (Elusive target) بعدی Hitman از نیمه‌ی مرداد به این بازی می‌آید و بازیکنان باید پس از نابودن کردن آن، آیتم ویژه‌ای را هم به چنگ بیاورند. همراه زومجی باشید.

پس از آمدن و رفتن گری بیوسی (Gary Busey)، هنرپیشه‌ی آمریکایی، به دنیای Hitman، اکنون هدف فراری جدید این بازی معرفی شده است. هدف جدید با اسم رمز «دلال» (The Broker) مشخص شده و در شهر پاریس حضور پیدا خواهد کرد. این شخصیت در ساعت ۵ صبح ۵ آگوست به وقت پی‌تی (ساعت ۱۶:۳۰ جمعه ۱۵ مرداد) وارد بازی می‌شود و بازیکنان ۷۲ ساعت برای از بین بردن او فرصت خواهند داشت. در این میان، هدف موردنظر قصد دارد تا یک تخم مرغ فابرژه (نوعی شیء زینتی) را در ساختمانی به فروش برساند که مامور 47 برای موفق شدن در ماموریت‌اش، باید پس از کشتن وی این شیء را هم تصاحب کند.

هدف فراری (Elusive target) بازی هیتمن - The Broker

سازندگان بازی Hitman در کنار رونمایی از هدف فراری جدید، اشاره‌ای هم به آمار مربوط به هدف پیشین بازی داشتند؛ یعنی همان شخصیتی که بر اساس ظاهر گری بیوسی طراحی شده بود. به‌گفته‌ی آن‌ها، تعداد بازیکنانی که به سراغ این شخصیت رفته بودند نسبت به استقبال از دومین هدف فراری پرطرفدار بازی (که نام او را نمی‌دانیم) ۴۷ درصد بیشتر بوده است. در این بین، بیشتر بازیکنان با شلیک گلوله این هدف را از پا درآورده بودند و تعداد کمی هم برای این منظور از توپ گلف انفجاری استفاده کرده بودند. همچنین در این ماموریت تنها ۳ درصد از بازیکنان موفق به دریافت عنوان Silent Assassin شده‌اند.

انتظار می‌رود که در روزهای پیش رو جزئیات بیشتری از اپیزود چهارم هیتمن، که در تایلند جریان دارد، به گوش‌مان برسد. هنوز تاریخ دقیق انتشار این اپیزود را نمی‌دانیم؛ ولی احتمالاً تا اوایل شهریور نظاره‌گر انتشار آن خواهیم بود.


منبع PCInvasion Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده