نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

ویدئوی جدید بازی Battlefield 1 در گیمزکام 2016 نمایش داده خواهد شد

استودیوی دایس (DICE) تریلر جدیدی را برای نمایش Battlefield 1 در گیمزکام 2016 که تا دو هفته‌ی دیگر برگزار خواهد شد آماده می‌کند. با زومجی همراه باشید.

Battlefield 1 یکی از داغ‌ترین بازی‌هایی بود که در E3 2016 به نمایش درآمد و شکی وجود ندارد که یکی از بازی‌های بزرگ نمایشگاه گیمزکام که در ادامه‌ی این ماه برگزار خواهد شد نیز خواهد بود.

دیدن تصاویر جدید از بازی‌های بزرگ E3 در گیمزکام معمولاً امری قطعی است و Battlefield 1 هم از این قاعده مستثنی نیست. با این وجود، شنیدن یک تأیید رسمی در این موارد همواره امری خوشایند است. رندی ایوانز، ویراستار ویدئو و کارگردان رسانه‌ی استودیوی دایس، به تازگی در توییتر تأیید کرده است که کار روی تریلر گیمزکام بازی ادامه دارد.

ایوانز هیچگونه جزئیات بیشتری را در خصوص محتویات تریلر در میان نگذاشته است. اما با توجه به اینکه ما تصاویر قابل توجهی از بخش چند نفره‌ی بازی را از E3 تا کنون مشاهده کرده‌ایم، یک تریلر از بخش تکنفره‌ی بازی قطعاً خوشایند خواهد بود چرا که ما هنوز هیچ یک از قسمت‌های بخش تکنفره را مشاهد نکرده‌ایم.

battlefield 1 gamescom twitter

همچنین این امکان وجود دارد که ما از تاریخ عرضه‌ی بخش چند نفره‌ی آزمایشی بازی نیز آگاه شویم. این همان موضوعی است که مدیر جامعه طرفداران بازی در آلمان به تازگی سر نخ‌هایی در خصوصش ارائه داده بود. صحبت‌ها از این حکایت دارند که نسخه‌ی آزمایشی بخش چند نفره‌ی Battlefield 1 «با فاصله‌ی کمی پس از» گیمزکام برگزار خواهد شد.

استودیوی دایس همواره تریلرهای هیجان آوری را برای بازی‌هایش ساخته است و شما می‌توانید مطمئن باشید که این تریلر جدید نیز متحیر کننده خواهد بود. گیمزکام 2016 از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ آگوست (۲۷ تا ۳۱ تیر) در آلمان برگزار خواهد شد.

Battlefield 1 در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده