نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

کپکام بروزرسانی Monster Hunter Frontier Z بازی MH Frontier G را معرفی کرد

کمپانی کپکام (Capcom) بروزرسانی بزرگی را برای Monster Hunter Frontier G معرفی کرده که نسخه‌ی بازی را به Monster Hunter Frontier Z تغییر می‌دهد و برای پلی‌استیشن 4 هم عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

کپکام، ناشر و سازنده‌ی سری Monster Hunter، از بروزرسانی جدیدی برای بازی Monster Hunter Frontier G رونمایی کرد. بروزرسانی اخیر در کنار افزودن محتویات تازه به این بازی اکشن-نقش‌آفرینی، نام این نسخه را به Monster Hunter Frontier Z تبدیل می‌کند و آن را برای اولین‌بار در دسترس دارندگان پلی‌استیشن 4 هم قرار می‌دهد. بازی Monster Hunter Frontier G که فقط در بازار داخلی ژاپن عرضه شده، پیش‌تر تنها برای پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن ویتا، Wii U و پی‌سی قابل خریداری بود.

کپکام می‌گوید که محتوای جدید با این هدف آماده شده تا تجربه‌ای «متفاوت» را نسبت به Frontier و Frontier G برای بازیکنان فراهم کند. بروزرسانی جدید قرار است در ۹ نوامبر (۱۹ آبان) برای پلتفرم‌های پیشین منتشر شود و در ۲۲ نوامبر (۲ آذر) هم به پلی‌استیشن 4 راه پیدا کند. هنوز از امکان عرضه‌ی این محتوا در کشورهای غربی و تاریخ احتمالی آن اطلاعی نداریم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده