نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

ویدیو جدیدی از سریال Luke Cage منتشر شد

در حالی که تنها یک ماه تا آغاز پخش سریال لوک کیج (Luke Cage) باقی مانده است، شبکه نت‌فلیکس ویدیویی جدید از این سریال را منتشر کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سریال Luke Cage، سومین سریال مارول است که پس از سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) و دو فصل سریال دردویل (Daredevil) با همکاری شبکه نت‌فلیکس ساخته و قرار است پخش شود. این سریال قرار است در اواخر ماه سپتامبر (اوایل مهر) پخش شود و به همین منظور نت‌فلیکس ویدیو و کلیپی کوتاه از این سریال را منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

مایک کولتر، نقش لوک کیج را که دارای قدرتی فوق العاده است، در این سریال بازی می‌کند و اتفاقات این سریال در شهر نیویورک رخ می‌دهد، او اولین بار در سریال Jessica Jones برای بازی در این نقش حضور داشت. علاوه بر کولتر، در سریال Luke Cage بازیگرانی دیگری چون ماهرشالا علی، الفره وودارد، سیمون میسیک، تئو روسی و فرانک ویلی نیز حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. نخستین تریلر سریال Luka Cage اواسط ماه گذشته منتشر شد. کولتر در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت کولیدر، در مورد بازی در نقش این ابرقهرمان صحبت کرده است. او می‌گوید:

او مردی در یک محل است که می‌تواند در آن موثر باشد و او واقعا قصد انجام دادن آن را ندارد. آن‌ها به او می‌گویند که او مردی است که توانایی‌های فوق العاده‌ای دارد. برای او، این موضوع مثبت نیست، حداقل او چیزی را در این راه نمی‌بیند و نمی‌خواهد بخشی از آن باشد. اما در نهایت، برای مقابله با آن وارد می‌شود. این عالی است، چرا که من هم مثل او دوست ندارم واقعا در کانون توجهات باشم. من به او فکر می‌کنم و آن را مانند یک دستکش بوکس احساس می‌کنم.

حوادث سریال Luke Cage در نهایت باعث حضور شخصیت لوک کیج در سریال دیفندرز (The Defenders) می‌شود، در این سریال ابرقهرمانی شخصیت‌های دیگری چون جسیکا جونز، آیرون فیست و دردویل نیز حضور خواهند داشت و با تشکیل گروهی به نام The Defenders، از شهر نیویورک و محله هلز کیچن دفاع خواهند کرد، این سریال قرار است در اواخر سال ۲۰۱۷ پخش و منتشر شود و مارول و نت‌فلیکس در کامیک کان امسال تیزر کوتاهی از این سریال را منتشر کردند. همچنین انتظار می‌رود سریال آیرون فیست (Iron Fist) پیش از این سریال و احتمالا در نیمه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شود. در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، نخستین تیزر تریلر این سریال منتشر شد.

مارول و نت‌فلیکس همچنین اعلام کردند که سریال Daredevil برای فصل سوم تمدید شده است و مت مرداک برای فصل سوم و نجات هلز کیچن باز خواهد گشت. اگرچه Daredevil به اثبات رسانده است که از محبوبیت بسیار زیادی بر خوردار است، اما برنامه مارول و نت‌فلیکس به طور فزاینده‌ای شلوغ است و تا ماه گذشته به نظر نمی‌رسید فضای خالی در این برنامه برای فصل سوم این ابرقهرمان نابینا وجود داشته باشد.

سریال Luke Cage قرار است در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) از شبکه نت‌فلیکس پخش شود و از این تاریخ قادر به مشاهده تمامی قسمت‌ها بدون وقفه‌های هفتگی خواهید بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده