// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

پلی استیشن 4 اسلیم احتمالا از شبکه وای فای 5 گیگاهرتزی پشتیبانی می کند

با توجه به یک گزارش منتشر شده،‌ با استناد به دفترچه‌راهنمای کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم که مدتی قبل تصاویری از آن فاش شده است، این کنسول از شبکه وای فای با فرکانس 5 گیگاهرتز پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

عدم پشتیبانی ماژول وای‌فای مدل اولیه کنسول پلی‌استیشن 4 از فرکانس ۵ گیگاهرتز یکی از انتقاداتی بود که به این کنسول نسل هشتمی می‌شد. اکنون با توجه به گزارش و تصاویر منتشر شده توسط یکی از کاربران توئیتر با حساب کاربری shortman82، ظاهرا سونی با تغییراتی پشتیبانی از این فرکانس را به پلی‌استیشن اسلیم آورده است.

این کاربر در حال حاضر تنها ۲ تصویر یکی از دفترچه راهنمای کنسول و دیگری از رابط کاربری (UI) پلی‌استیشن اسلیم را منتشر کرده است. با نگاهی به تصویر رابط کاربری شاهد اشاره به استفاده از باند فرکانس وای‌فای با گزینه 2.4 گیگاهرتز هستیم که در حقیقت فرکانسی است که Shortman از آن برای ارتباط با شبکه وای‌فای استفاده کرده است. با این حال در رابط کاربری مدل اوریجینال پلی‌استیشن 4 اشاره‌ای به باند فرکانس وای‌فای نمی‌شد. قرار گیری این چنین گزینه‌ای در رابط کاربری خود تائیدی بر پشتیبانی از باند‌های مختلف است.

در حالی که باید تا زمان رونمایی رسمی سونی از کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم به انتظار بنشینیم. شنیدن پشیتبانی از فرکانس فوق می‌تواند خبری خوبی باشد. انتظار می‌رود تا سونی در رویداد ۱۷ شهریور از کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم و پلی‌استیشن نئو رونمایی کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده