// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Strike the Planets

آیا می‌توانید با یک مشت یک سیاره‌ را از وسط به دو نیم تقسیم کنید؟ در بازی Strike the Planets می‌توانید قدرت خود را به چالش بکشید و سیاره‌های بزرگ و کوچک را خرد کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

اخیرا تیم بازی سازی oridio برای پلتفرم‌های اندروید و iOS، یک بازی ساده و بسیار اعتیادآور به نام Strike the Planets عرضه کرده است. این بازی به صورت کاملا رایگان و البته به همراه تبلیغات درون‌برنامه‌ای در اختیار کاربران قرار دارد.

strike the planets in game

شما در این بازی باید به یک آدمک سیاه رنگ بگویید با چه قدرتی به سیاره‌ی زیر پایش مشت بزند. در سمت راست صفحه‌ یک نوار موجود است که میزان ضربه‌ی آدمک را تعیین می‌کند. برای گرفتن امتیاز بیشتر از هر سیاره‌ بهتر است تمام ضربات را با ۱۰۰٪ قدرت بزنید و امتیاز بیشتری دریافت کنید.

همیشه زودتر از رسیدن نوار به میزان قدرت لازم برروی صفحه ضربه بزنید

برای هر سیاره یک میزان مشخصی قدرت نیاز است تا مشت‌تان بتواند سیاره را به دو نیم تقسیم کند. این میزان برروی نوار سمت راست صفحه با یک نقطه نمایش داده شده است که برای هر سیاره متفاوت است. اگر با کمتر از میزان قدرت مشخص شده به سیاره مشت بزنید سیاره فقط ترک بر می‌دارد و از وسط به دو نیم تقسیم نمی‌شود و باید از اولین سیاره دوباره شروع کنید به خرد کردن پس همیشه سعی کنید با قدرت تمام به سیاره ضربه بزنید.

نوار سمت راست به طور مرتب در حال پر و خالی شدن است و منتظر ضربه‌ی شما برروی صفحه‌ی گوشی است تا متوقف شود. بعد از ضربه زدن شما برروی صفحه‌ی گوشی میزان قدرت مشت آدمک به اندازه‌ی قسمتی از نوار است که پر شده است. در بازی به طور کلی سه حالت در نظر گرفته شده است که در حالت اول باید ۱۲ سیاره را خرد کنید و ۸۰۰۰ امتیاز بدست بیاورید تا بتوانید به حالت بعدی بروید. در حالت دوم باید ۳۶ سیاره را خرد کنید و ۴۰۰۰۰ امتیاز بدست بیاورید تا به حالت آخر بروید.

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده