نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

انتشار تصاویر قسمت پنجم انیمه Brotherhood: Final Fantasy XV

کمپانی اسکوئر انیکس تصاویر قسمت پنجم انیمه انجمن برادری: فاینال فانتزی ۱۵ (Brotherhood: Final Fantasy XV) را به همراه تاریخ انتشار این قسمت منتشر کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در طی یک رویداد در توکیو ژاپن که به صورت استریم و زنده از یوتیوب پخش شد، کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد پنجمین و آخرین قسمت انیمه بازی Final Fantasy XV به نام Brotherhood: Final Fantasy XV در طول برگزاری نمایشگاه توکیو گیم شو امسال منتشر خواهد شد. این نمایشگاه بازرگانی مرتبط با بازی‌های ویدیویی که هر ساله در ماه سپتامبر و در ماکوهاری میسه، در چیبا ژاپن برگزار می‌شود، قرار است از تاریخ ۱۵ سپتامبر آغاز و تا ۱۸ سپتامبر (از ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه) ادامه داشته باشد.

اواخر مرداد ماه، قسمت چهارم انیمه Brotherhood: Final Fantasy XV توسط این کمپانی منتشر شده بود. اسکوئر انیکس همچنین اولین تصاویر این قسمت از جمله تصاویر بزرگسالی شخصیت محبوب شاهزاده نوکتیس را به همراه تصاویری مفهومی و هنری که تکامل شخصیت‌های این انیمه را نمایش می‌دهد، منتشر کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر زیبا را مشاهده کنید:

انیمه Brotherhood: Final Fantasy XV تنها محصول مرتبط با بازی Final Fantasy XV نیست، اسکوئر انیکس با همکاری سونی انیمیشن سینمایی با عنوان کینگزگلیو: فاینال فانتزی 15 (Kingsglaive: Final Fantasy XV) را تولید و اکران کرده است و نسخه‌ی دیجیتالی این انیمیشن در ۳۰ آگوست (سه‌شنبه ۹ شهریور) از طریق سرویس PlayStation Video در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و نسخه خانگی این انیمیشن که شامل نسخه بلو-ری و DVD می‌شود، از تاریخ ۴ اکتبر (سه‌شنبه ۱۳ مهر) منتشر خواهد شد. مدتی پیش طی یک خبر اعلام شد که بازی Final Fantasy XV با دوماه تاخیر در تاریخ ۲۹ نوامبر (۹ آذر ماه) بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده