// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

امکان استریم بازی های بلیزارد از طریق فیسبوک فراهم شد

به واسطه همکاری کمپانی‌های بلیزارد و فیسبوک، هم‌اکنون بازیکنان می‌توانند بازی‌های این کمپانی را به صورت زنده از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک استریم کنند. با زومجی همراه باشید.

چندین ماه پیش کمپانی بلیزارد و فیسبوک قرارداد همکاری امضا کردند که به لطف آن بازیکنان می‌توانند از طریق حساب کاربری خود در فیسبوک به بازی‌های کمپانی بلیزارد یعنی Overwatch ،Hearthstone ،World of Warcraft ،Heroes of the Storm ،Diablo 3 و StarCraft 2 دسترسی داشته باشند. حال این همکاری وارد ابعاد گسترده‌تری شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ویژگی Blizzard Streaming بازی‌های خود را به صورت زنده از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک استریم کنند. 

در آخرین بروزرسانی کلاینت Blizzard، کلیدی به بالا سمت راست این کلاینت اضافه می‌شود که ظاهری شبیه به دوربین دارد. بازیکنان می‌توانند پس از متصل کردن حساب کاربری بلیزارد خود با فیسبوک، استریم بازی از طریق بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا را بدون هیچ معطلی و تنها با یک کلیک آغاز کنند. در بیانیه مطبوعاتی Blizzard Streaming آمده است:

Blizzard Streaming به بازیکنان سراسر جهان این فرصت را می‌دهد که تجربیات مرتبط با بازی‌های ویدیویی خود را از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک با دیگران به اشتراک گذاشته و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. این ویژگی در قاره آمریکا، آسیای جنوب‌شرقی، استرالیا و نیوزیلند در دسترس بوده و به زودی بازیکنان سراسر جهان می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است که در حال حاضر Blizzard Streaming تنها بر روی سیستم عامل ویندوز قابل استفاده بوده و در آینده نزدیک به سیستم عامل مک اضافه خواهد شد. این اقدام فیسبوک را می‌توان آغاز رقابت با سرویس Twitch، متعلق به کمپانی آمازون دانست. بازی‌های کمپانی بلیزارد بر روی سرویس Twitch بسیار محبوب هستند و در طی سالیان اخیر بخش عمده‌ای از محتوای این سرویس را در اختیار خود گرفته است. بازی Overwatch به عنوان جدیدترین محصول کمپانی بلیزارد در جدول بازی‌هایی که بیشترین استریم‌ را به خود اختصاص داده‌اند، در جایگاه ششم قرار دارد. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده