نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تریلر معرفی سلاح های برگزیده The Legend of Zelda: Breath of the Wild

کمپانی نینتندو (Nintendo) تریلری از The Legend of Zelda: Breath of the Wild را منتشر کرده که عملکرد شماری از سلاح‌های منحصربه‌فرد این بازی را به تصویر می‌کشد. با زومجی همراه باشید.

طرفداران سری زلدا حتماً می‌خواهند بدانند که در Breath of the Wild، نسخه‌ی جدید مجموعه، چه سلاح‌هایی را در اختیار خواهند داشت. نینتندو، سازنده و ناشر سری، به‌تازگی ویدیویی حدوداً ۴۰ ثانیه‌ای را منتشر کرده که تا اندازه‌ای به این پرسش پاسخ می‌دهد.

در ویدیوی جدید، لینک، شخصیت اصلی افسانه‌ی زلدا، را در حین استفاده از تجهیزات گوناگون می‌بینیم. اولین سلاحی که با آن روبه‌رو می‌شویم یک شمشیر بزرگ است که ظاهراً چرخاندن و تاب دادن آن برای لینک خالی از دردسر نیست. البته او در نهایت با این شمشیر بلند کنار آمده؛ به‌طوری که با یک حرکت چرخشی، دو دشمن را به‌طور همزمان از میان برمی‌دارد و با یکی-دو ضربه‌ی سنگین هم کار سومین هیولا را می‌سازد. قهرمان بازی در صحنه‌ی بعدی، تبر به دست ظاهر می‌شود و با اجرای دو حمله‌ی هوا-به-زمین، بر سر دشمنان بخت‌برگشته‌اش فرود می‌آید.


لینک در ادامه‌ی ویدیو با چند اسکلت متحرک رودررو می‌شود و درحالی‌که یکی از آن‌ها با جمجمه‌ی دیگری او را هدف گرفته (!)، با استخوان دست جدا شده‌ی یکی از اسکلت‌ها به جان خودشان می‌افتد! در چهارمین صحنه هم یک چوب‌دستی جادویی را می‌بینیم که می‌تواند به اطراف، گلوله‌های آتشین پرتاب کند و محیط بازی را هم به آتش بکشد.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild قرار است در سال ۲۰۱۷ برای Wii U و نینتندو NX، کنسول جدید و رونمایی نشده‌ی کمپانی ژاپنی، منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده