// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

تاریخ عرضه بازی 100ft Robot Golf اعلام شد

استودیو نو گابلین (No Goblin)، سازنده و ناشر بازی 100ft Robot Golf اعلام کرده است که این بازی انحصاری پلتفرم پلی‌استیشن 4 در روزهای ابتدایی ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

در مراسم PlayStation Experience سال گذشته میلادی، استودیو نو گابلین از بازی 100ft Robot Golf رونمایی کرد. همانطوری که از نام آن مشخص است، در این بازی در قالب ربات‌‌های ۱۰۰ فوتی (در حدود ۳۰٫۵ متر) به بازی گلف می‌پردازید. حال این استودیو اعلام کرده است که بازی 100ft Robot Golf در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) به صورت انحصاری بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های بازی 100ft Robot Golf پشتیبانی کامل از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR در کنار سازگاری با نمایشگرهای عادی است. علاوه بر این استودیو نو گابلین یک حالت اختصاصی برای این هدست طراحی کرده که به واسطه آن می‌توانید ربات‌ها را از بالا هدایت کنید. بازی 100ft Robot Golf تنها به ضربات و انداختن توپ در حفره خلاصه نمی‌شود. این بازی در کنار اهمیت دادن به قوانین گلف، بر روی تخریب و مبارزه تمرکز دارد، اما انجام این عمل باعث می‌شود که امتیازات شما کاهش پیدا کنند. همچنین امکان بازی چهار نفره به صورت آنلاین و Co-op آفلاین وجود دارد که در این حالت می‌توانید با استفاده از اشیای مختلف سد راه توپ‌های دوستان‌تان شوید.

هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد. کمپانی سونی پیش از این لیستی از بازی‌های این هدست منتشر کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به Allison Road ،ARK: Survival Evolved ،Tekken 7 ،Job Simulator و DriveClub اشاره کرد. همچنین این کمپانی در کنار انتشار راهنمای استفاده و سوالات متداول هدست پلی‌استیشن VR، اعلام کرده بود که تمامی بازی‌های این هدست از کنترلر Dualshock 4 پشتیبانی نمی‌کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده