// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

موسیقی Battlefield 1 را در Battlefield 4 گوش کنید

در رابط کاربری جدید بازی Battlefield 4 بخشی برای بازی Battlefield 1 وجود دارد که با ورود به آن می توانید موسیقی متن این بازی را بشنوید.

بروزرسانی جدید بازی Battlefield 4 تغییراتی در رابط کاربری این بازی بوجود آورده است که از بین آن‌ها می‌توان به تغییر در ظاهر منوها، امکان جابه‌جایی بین بازی‌های سری بتل‌فیلد و حذف شدن Battlelog اشاره کرد. اما یکی از بخش‌های جدید این رابط کاربری صفحه‌ای مربوط به بازی Battlefield 1 است که با ورود به آن علاه بر مشاهده تریلر منتشر شده در نمایشگاه گیمزکام و پیش‌خرید، می‌توانید به موسیقی تم فوق‌العاده این بازی که به سبک ارکسترال ساخته شده، گوش فرا دهید. ویدیویی از این بخش را در زیر مشاهده می‌کنید:


|

پیش از این در نسخه آلفا محدود بازی Battlefield 1 که در دسترس برخی از اصحاب رسانه و بازیکنان قرار گرفته بود، این موسیقی تم شنیده شد. بتای عمومی این بازی از تاریخ ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی آغاز خواهد شد. با این حال Battlefield Insiderهایی که تا پیش از تاریخ ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد) به عضویت خبرنامه کمپانی الکترونیک آرتز را در آمده باشند، ایمیلی حاوی یک کد دریافت می‌کنند که با استفاده از آن می‌توانند زودتر از دیگران به تجربه بازی بپردازند. در بتای عمومی بازی Battlefield 1، بازیکنان در صحرای سینا که قابلیت میزبانی ۶۴ بازیکن همزمان را دارد، به نبرد با یکدیگر می‌پردازند. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، تمام نقشه‌های این بازی دارای آب و هوای پویا خواهند بود. اخیرا شایعه‌ای مبنی بر حجم ۶٫۲ گیگابایتی بتای Battlefield 1 بر روی پلتفرم ایکس‌باکس وان پخش شد


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده