نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

مدیر عامل اکتیویژن: روی تک تک پیکسل های ریمستر Call of Duty 4 کار کردیم

بازی Call of Duty: Infinite Warfare پاییز امسال عرضه خواهد شد اما این تنها نسخه از سری Call of Duty نخواهد بود که امسال عرضه می‌شود. نسخه بازسازی شده Call of Duty 4: Modern Warfare نیز قرار است عرضه شود و حال مدیر اکتیویژن اطلاعاتی در مورد آن ارائه کرده است.

بازی Call of Duty 4: Modern Warfare Renastered قرار است همزمان با Call of Duty: Infinite Warfare عرضه شود که شامل بخش تک نفره به صورت کامل و ده نقشه در بخش چند نفره می‌شود. به تازگی اریک هیرشبرگ، رئیس کمپانی اکتیویژن، در رابطه با روند ساخت بازی صحبت‌هایی انجام داده است و گفته محبوبیت Call of Duty 4 باعث شده تا وقت و دقت بسیاری را به بازسازی این بازی اختصاص دهند.

هیرشبرگ در مصاحبه با ونچربیت Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered را یک پروژه جاه طلبانه و بهترین محتوای اضافه در یک نسخه ویژه Call of Duty معرفی کرده است. در حالی که نسخه کالکتورز دیگر بازیهای Call of Duty معمولا با اکشن فیگورهای مختلف عرضه شده‌اند، Infinite Warfare با یک بازی کاملا جداگانه عرضه خواهد شد.

اریک هیرشبرگ در این رابطه گفت:

این بزرگ‌ترین محتوای اضافه‌ای است که تا به حال در کنار یک نسخه از بازی‌هایمان عرضه کرده‌ایم و از همه محتواهای قبل با ارزش‌تر است. ما نسخه‌های کالکتورز داشته‌ایم که بسیار خلاقانه و محبوب بوده‌اند. اما این محتوا قرار است جای چیزهایی مثل دوربین دید در شب و اسلحه‌های مختلف را در اتاق شما بگیرد. امسال به شما یک بازسازی کامل را ارائه خواهیم داد. نسخه‌ای زیبا از یکی از بهترین بازی‌های تاریخ.

اما از آن‌جایی که این بازی خیلی جاه طلبانه است، قطعا تلاش زیادی را برای تهیه نیاز داشته است. به نظر می‌رسد استودیوی اینفینیتی وارد سه سال زمان برای ساخت این دو نسخه از بازی‌های Call of Duty داشته است. هیرشبرگ تایید کرد که سه سال برای ساخت بازسازی Call of Duty 4 زمان مورد نیاز بوده است و در همان حال یک بخش زامبی تمام عیار برای Infinite Warfare ساخته شده است. وی در ادامه گفت:

قطعا اگر زمان اضافه نداشتیم، نمی‌توانستیم بخش زامبی را نیز در کنار Modern Warfare Remastered قرار دهیم.

و در ادامه در توضیح اینکه چگونه محبوبیت Call of Duty 4: Modern Warfare باعث شد تا با دقت بیشتری آن را بازسازی کنند گفت:

به خصوص با چیزی مثل Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered نمی‌توان به سادگی کار کرد. این یکی از بازی‌های تاریخ ساز در سبک شوتر اول شخص است. ما روی تک تک پیکسل‌های بازی کار کرده‌ایم.

Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) بر روی پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد و با خرید نسخه Premium بازی به قیمت ۸۰ دلار نیز می‌توانید Call of Duty 4: Modern Warfare را تجربه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده