نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

احتمال وجود قابلیت بازی بین پلتفرمی در بازی Titanfall 2

استیو فوکودا، کارگردان بازی Titanfall 2، اعلام کرده که این احتمال وجود دارد که قابلیت بازی بین پلتفرمی در آینده به این بازی اضافه شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Titanfall 2 به زودی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد اما در بخش آنلاین بازی، شما تنها می‌توانید با بازیکنان پلتفرمی که در حال بازی کردن با آن هستید، بازی کنید و به اصطلاح بازی از قابلیت بازی بین پلتفرمی (کراس‌پلی) پشتیبانی نمی‌کند. با این حال استیو فوکودا، کارگردان بازی در مصاحبه‌ای که اخیرا برگزار کرده، اعلام کرده که ریسپاون، استودیو سازنده بازی، احتمال دارد که این قابلیت را به بازی اضافه کند. هنگامی که از وی در این مصاحبه در رابطه با قابلیت کراس‌پلی بین ایکس‌باکس وان - رایانه‌‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 - رایانه‌های شخصی سوال شد، او در پاسخ گفت: 

این قابلیت در هنگام عرضه بازی در آن وجود ندارد. اما این امکان وجود دارد که در آینده این قابلیت را در بازی قرار دهیم.

این اولین باری نیست که درباره پیاده‌سازی این قابلیت در بازی تایتان‌فال 2 صحبت می‌شود. در ماه ژوئن، جان شیرینگ، برنامه‌نویس ارشد بازی، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت سی‌نت اعلام کرده بود که تنها مشکل‌ آنها در پیاده‌سازی قابلیت کراس‌پلی، مشکل رقابت کیبورد و ماوس در مقابل گیم‌پد نیست. وی افزوده بود که ویژگی‌های مانند چت صوتی و پارتی‌ها کنسول‌ها از دیگر مشکلات تکنیکی هستند که آنها باید پیش از عرضه این قابلیت، آنها را رفع کنند.

دریو مک‌کوی، تهیه‌کننده بازی، اعلام کرده بود که قابلیت Cross-play برای بازی Titanfall 2 زمانی می‌تواند عمل کند که سیستم پیدا کردن مسابقه در بازی، به خوبی عمل کند و بازیکنانی را در کنار هم قرار دهد که از لحاظ مهارت نزدیک به هم باشند. وی اعلام کرده بود که در تئوری، ما می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم. 

بازی Titanfall 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) منتشر خواهد شد با این حال شما می‌توانید از امروز، بتای بازی را تجربه کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده