نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

بخش موبایل استودیو وارگیمینگ تعطیل شد

استودیو وار گیمینگ، سازنده بازی‌هایی چون World of Tanks و World of Warships، بخش موبایل خود را که WG Cells نام داشت، تعطیل کرده است. با زومجی همراه باشید.

Wargaming یک استودیو مستقر در کشور قبرس است که در چند وقت اخیر به لطف بازی‌های World of Warships، World of Tanks و World of Warplanes توانسته به موفقیت‌های زیادی برسد. این استودیو سال پیش استودیوی آمریکایی دراپ‌فرج گیمز را که برای ساخت بازی‌های موبایل شهرت داشت خریداری کرد و نام WG Cells را برای آن انتخاب کرد. ولی امروز و پس از تقریبا یک سال، وارگیمینگ تصمیم گرفته تا این استودیو را تعطیل کند و در نتیجه آن ۶۴ نفر از کارکنان WG Cells کار خود را از دست داده‌اند.

دیوید بلوم، مدیرعامل WG Cells، در واکنش به این اقدام وارگیمینگ گفت که استودیوی قبرسی اعلام کرده که اداره یک استودیو در آمریکا بسیار سخت است:

بازار بازی‌های موبایل این روز‌ها مشکلات زیادی دارد و به اعتقاد استودیو وارگیمینگ، درآمد‌های WG Cells به حدی نیست که بتواند پاسخگوی مخارج ما باشد و به همین دلیل هم آن‌ها تصمیم گرفته‌اند استودیو را تعطیل کنند.

البته وارگیمینگ در سال ۲۰۱۳ استودیو Gas Powered Games را خریداری کرد و این استودیو آمریکایی که در شهر واشینگتون قرار دارد، کماکان توسط وارگیمینگ اداره خواهد شد. از بازی‌هایی که استودیو WG Cells ساخته بود می‌توان به Loot & Legends، Fantastic Plastic Squad و Smash Squad اشاره کرد.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده