نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

ابراز تمایل بازیگر نقش الی بازی The Last of Us به حضور در دنباله این بازی

اشلی جانسون، بازیگر نقش الی در بازی The Last of Us، اعلام کرده که دوست دارد در دنباله این بازی هم حضور داشته باشد. با زومجی همراه باشید.

یکی از بازی‌هایی که قطعا اعلام خبر ساخته شدن نسخه دوم آن می‌تواند اکثریت جامعه گیمر‌ها را خوشحال کند، The Last of Us است؛ یکی از شاهکار‌های بی‌بدیل استودیو ناتی‌داگ و یکی از موفق‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ. با این حال سازندگان بازی هنوز رسما اعلام نکرده‌اند که نسخه دوم این بازی ساخته خواهد شد. ولی اخیرا اشلی جانسون، بازیگر نقش الی در بازی، اعلام کرده که دوست دارد دوباره در The Last of Us 2 نقش الی را ایفا کند. اگر قسمت اول را تجربه کرده باشید، می‌دانید که پایان داستان به شکلی بود که احتمال ساخته شدن دنباله بازی بسیار بالا است. جانسون در این مورد گفت:

احساس من به این شکل است که اگر سازندگان دوست داشته باشند دوباره داستانی با محوریت جوئل و الی روایت کنند و دنباله آن بازی را بسازند، بدون هیچ شک و تردیدی حضور در آن را خواهم پذیرفت. ولی بخشی از من هم مدام به این فکر می‌کند که آیا واقعا لزومی دارد که دنباله این بازی ساخته شود؟ یا بهتر است داستان را در جایی که قسمت اول به پایان رسید رها کنیم؟ ولی قطعا اگر The Last of Us 2 ساخته شود، دوست دارم که بخشی از آن باشم.

جانسون در ادامه نظر خود را در مورد فیلم The Last of Us هم اعلام کرد و گفت که دوست دارد این فیلم ساخته شود. با این حال گفت که وی اطلاعی از روند ساخت این اثر ندارد. همچنین زمانی که از جانسون سوال شد آیا در فیلم حضور خواهد داشت یا خیر به شوخی گفت که «نقش یک کلیکر را ایفا خواهم کرد»!


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده